Siste oppdatering..

¤Mum Loves Her Baby¤

Nr. 2 ventes i Februar <3
Den andre tråden er full, så en ny tråd er på sin plass.

OPPDATERING ETTER LEGEN FREDAG 15.02:

Satt på venterommet med absolutt ingen forventninger og ventet.
17 minutter over ni ble vi ropt opp.

Hu spurte igjen hvordan det gikk, og jeg svarte jeg var bekymret etter alt som kom ut i går kveld.
Da sa hun at blodprøvene hadde sunket...
Hun ventet nok på en reaksjon fra meg, så jeg nikket bare.. Jeg hadde følt det på meg etter i går..

Hun prøvde å være så sympatisk hun kunne og tok meg på kneet, da kom tårene... Jeg så på mannen som hadde det knuste men støttende blikket. Marerittet var ett faktum. Vi har mistet kjærlighetsbarnet vårt.. :crybaby2

Jeg ble sykmeldt ut neste uke.. Nå er det bare å slette alle bilder av pos. tester, magebilder, slette app's, tickere og forberede oss på pp nummer 12.. :crybaby2

Uff...så utrolig trist! :(
Sender mange klemmer og ønsker dere masse lykke til neste pp :love022

nei og nei nå ble jeg virkelig lei meg :crybaby2 jeg hadde virkelig trua på at dette gikk veien for dere...

mange, mange klemmer fra meg og håper det sitter en ny spire mye raskere enn den forrige satt.

Jeg vet så inderlig godt hvordan du har det! Håper det klaffer fort for dere neste pp! Lykke til!

:crybaby2 Nei!!

At det går ann! Jeg hadde virkelig trua jeg altså!

Mange klemmer........

Så forferdelig trist :( Å miste er så utrolig grusomt. Jeg ble veldig lei meg når jeg leste dette, jeg hadde håp for dere. Sender mange klemmer og ønsker dere lykke til videre.

:( :( dette var trist :(

Neeeei og nei..... Tenker på deg <3 ta vare på hverandre.
Det var jo ikke denne oppdateringen jeg ventet på.... *snufs*

Neineinei! jeg har fulgt med på deg og håpet på det beste hele veien. huff, dette var vondt å lese! Mange varme tanker til deg og mannen! Det er lov å sørge, selv om livet går videre. Syntes folk noen ganger er for raske å si at man må komme seg videre. Ta tiden du trenger! Lykke til på neste pp.

Å nei..! Dette fortjente dere ikke, jeg vet ikke hva jeg skal skrive, men det høres ut som om du har en veldig god støtte i mannen din. Håper at du kommer til hektene etter en stund med ro og at spiren sitter raskt igjen. Mange gode tanker og klemmer :)

Så utrolig trist! Dette var ikkje noe koselig lesning. Håper det klaffer for dere neste gang. Høres vertfall ut som du har mye god støtte i mannen din, og at han tar godt vare på deg :) Masse, masse klemmer sendes din vei :)

Huff, så trist å lese! Håper det går bra med dere, og at neste forsøk går bedre. Stor klem!

:( utrolig trist å høre :(
Håper du kommer deg raskt, og at neste spire graver seg godt ned, og må jages ut etter termin ;)

Å nei, nei, nei :( jeg vet ikke hva jeg skal si! Dette var innmari trist :( det var jo ikke sånn deg skulle bli :(

Så utrolig trist det skulle ende slik:( ta godt vare på hverandre. *klemme*

Ååå så utrolig trist! Ble veldig lei meg på deres vegne, vet hvordan det er :( Masse lykke til i neste pp, håper det klaffer med en gang og at det går rette veien for dere snart!! LYKKE TIL :)

Uff, vet ikke helt hva jeg skal si. Fryktelig trist er det, hadde jo håp om d bare var uskyldig i og med at hcg steg. Ta vare på dere selv framover å så håper vi spira sitter igjen snart. Hos oss tok d 2 pp før det klaffet. Det er fryktelig tungt nå, mrn d blir litt lettere etter hvert. Klem fra meg

Back
Topp