Siste nytt

Sånn, da har jeg lest gjennom...
Jeg tror også mange føler på "grøtpresset".
Også at de tror på ting som " da vil ungen sove bedre" , "mor blir friere osv"

Her begynte jeg med smaksprøver til guttungen når han var 5,5mnd og da var det på tide rett og slett. Ble ikke mett.
Snuppa ble 4 mnd i går og her fullammes det. Planen er til 6mnd.

Jeg tror ikke de har vondt av å fullammes til 6 mnd, og jeg tror ikke de har vondt av å introduseres for mat ved 4 mnd. Og jeg tror ikke de har vondt av mme fra tidlig.
Det eneste jeg mener, er at babyen bør få råmelken, de gyldne dråpene. Utenom det så er det viktigste en sunn og glad baby som får spise seg god og mett.

Jeg tror ikke de har vondt av å fullammes til 6 mnd, og jeg tror ikke de har vondt av å introduseres for mat ved 4 mnd. Og jeg tror ikke de har vondt av mme fra tidlig.
Det eneste jeg mener, er at babyen bør få råmelken, de gyldne dråpene. Utenom det så er det viktigste en sunn og glad baby som får spise seg god og mett.
Amen! Veldig enig med deg.

Takk enig :-)

Back
Topp