Siste lur og legging

misty

Glad i forumet
August 2018
Når tar deres babyer sin siste lur for dagen og når legger de seg?

Her blir det ofte en liten lur i 17-18-tiden, og han legger seg rundt 18.30-19.00.
 
Varierer fra dag til dag med disse lurene, i dag la jeg henne åtte i håp om at det skulke gå, da sov hun i et kvarter. Legges rundt ni halv ti til vanlig
 
Funkar best med ein liten lur (30-45 min) rundt 16:30-1700. Leggetid ca 19:00.
 
Prøver å holde han våken 2 timer før legging, så siste lur blir da 16-17 og natta kl 19.
 
Her var siste lur fra ca 17 til 18 i dag. Nå har hun akkurat sovnet for kvelden...
 
Siste lur oftest mellom 17 og 18. Blir den senere påvirker det legginga kl 20 negativt.
 
Han her sover bare korte lurer, som oftest 3 eller 4 lurer på 30min i løpet av dagen. Det beste er å få den siste liten fra ca kl 16 eventuelt litt senere, men problemet er at han sovner når vi triller for å hente i bhg kl 15.30. Så han er som regel kjempesur timene før legging:(
 
Får ikke lagt han før jeg legger meg selv.
 
Han her sover bare korte lurer, som oftest 3 eller 4 lurer på 30min i løpet av dagen. Det beste er å få den siste liten fra ca kl 16 eventuelt litt senere, men problemet er at han sovner når vi triller for å hente i bhg kl 15.30. Så han er som regel kjempesur timene før legging:(
Strever med litt av det samme, derfor jeg spør. Min sover også ofte bare 30 minutters lurer. Er ofte så mye som skjer her i firetida (storebror og pappa kommer hjem, middag, osv) at jeg ikke får han til å sove da, også blir han kjempetrøtt og sovner ved puppen i fem-sekstida i stedet. Noen ganger kan han fortsatt være trøtt og ta natta kl. 19, mens andre ganger blir det senere.
 
Varierer fra dag til dag med disse lurene, i dag la jeg henne åtte i håp om at det skulke gå, da sov hun i et kvarter. Legges rundt ni halv ti til vanlig
Ja, her varierer det egentlig også veldig, kommer an på hvor ofte og lenge han sover i løpet av dagen, men leggetiden er som regel mellom 18.30 og 20, og da sover han stort sett alltid i tre-fire timer før han skal ha mat.
 
Siste lur rundt 2-3. Legging rundt kl 18.
 
Strever med litt av det samme, derfor jeg spør. Min sover også ofte bare 30 minutters lurer. Er ofte så mye som skjer her i firetida (storebror og pappa kommer hjem, middag, osv) at jeg ikke får han til å sove da, også blir han kjempetrøtt og sovner ved puppen i fem-sekstida i stedet. Noen ganger kan han fortsatt være trøtt og ta natta kl. 19, mens andre ganger blir det senere.
Mine hviler en gang mellom kl 17 og 18, og legger seg fint kl 19:30-20:00. Jeg vekker dem senest kl 18 :) av og til så tenker vi at de aaaaldri kommer til å sovne, fordi de virker så våkne. Men jammen meg sovner de hver kveld :)
 
Her er legging slitsomt og har vært det fra dag 1. Bruker alt fra 1 til 1,5- 2 timer hver kveld på legging, og da sovner han rundt 23.. Han sover 20-30min i 19tiden, men nekter å sovne for kvelden da. Kjenner det er slitsomt å bruke så mye energi på legging hver kveld.
 
Det varierer veldig her. Jeg vil helst at hun skal våkne fra luren rundt 16. Men som oftest blir det enten en blund rundt 17-18 som ødelegger leggetiden rundt 18, eller så er hun våken fra 14-15 og til leeging..
 
Strever med litt av det samme, derfor jeg spør. Min sover også ofte bare 30 minutters lurer. Er ofte så mye som skjer her i firetida (storebror og pappa kommer hjem, middag, osv) at jeg ikke får han til å sove da, også blir han kjempetrøtt og sovner ved puppen i fem-sekstida i stedet. Noen ganger kan han fortsatt være trøtt og ta natta kl. 19, mens andre ganger blir det senere.
Her og . mer det at jeg må hente de på skolen og inn og ut av bil og da er det ganske vanskelig at hu får roen. Og kan ikke hysje på de store heller hele tiden.
 
Prøvde å ha siste lur i 17tiden, for å legge sjefen kl 19.30 i senga .. Verste kvelden på lenge! Han skrek av og på fra kl 20 til 22, før han sovnet rundt 22.45 i armene mine..
 
Back
Topp