siste liten

lillemor85

Blir kjent med forumet
fikk et lite innfall her om dagen at vi trengte nytt bad, så vi knuste likså godt hele badet:)
har bare 6 uker å 5 dager før termin så jeg håper vi blir ferdige til den lille kommer.
har fått en fryktelig arbeids lyst, bare synd man ikke kan gjøre stort når man har bekkenløsning.
flere som har begynt i siste litn? [:D]

He he - skikkelig redebygger, du?
Ikke fått det store behovet selv (bortsett fra at jeg bad kjæresten innstallere badekar til meg da vi var hos JM i dag), men leiligheten er jo helt ny, så det er ikke så mye man kan gjøre på en måte...
Uansett; god oppussing! [:D]

Oioioioi[;)] Det var litt av et innfall[:D][:D][:D] Vi er midt i flytting fra en leilighet til et stort hus, overtar på fredag, men heldigvis slipper vi å pusse opp noe som helst, det er helt strøkent der[:)]
Ønsker dere kjempemasse lykke til med oppussinga[;)] 

Vi driver å pusser opp litt i siste liten vi også ..
men har ikke fått sånn plutselig innfall, er nok snarere at vi har vært litt treige [:-]

ORIGINAL: lillemor85

fikk et lite innfall her om dagen at vi trengte nytt bad, så vi knuste likså godt hele badet:)
har bare 6 uker å 5 dager før termin så jeg håper vi blir ferdige til den lille kommer.
har fått en fryktelig arbeids lyst, bare synd man ikke kan gjøre stort når man har bekkenløsning.
flere som har begynt i siste litn? [:D]

Det må jeg si er tøft gjort helt på tampen.[:D] Da hadde jeg blitt stressa. Her sitter jeg for det meste stille med min bekkenløsning.

Gid jeg hadde 7 uker igjen som du :) Vi river badet på mandag og bygger to soverom + nytt bad. Måtte vente helt til nå for at vi skulle få hjelp til snekker arbeidet. Gruer meg da jeg er så lenket til huset men er innstillt på sjau og spetakkel fra byggebransjen hehe. Håper for all del ikke jentungen vil ut før termin men sånn som det står til her kommer hun sikkert før.

[:D] ting går fort i svingene ja når vi først hiver oss rundt.
det som er det verste er at når vi begynner med noe,bygger det som regel på seg mer arbeid. Så vi blir nokk ikke ferdig me det første.
har en mann som er bra stresset nå, er redd for at den lille skal bli utolmodig, å vill helse på oss før.
må bare ta det med et smil og håpe på at alt blir ferdig.

Ja,det virker som du er hardt angrepet av redebyggingstrangen [:D]
Jeg har bare fått et intenst behov for å rydde og vaske ,men får ikke gjøre så mye pga bekkenet ...

Back
Topp