Ja, en evighet.. Er skikkelig utålmodigDen er nok rett rundt hjørnet. Jeg fikk EL på CD 19 etter at jeg mistet. Føltes som en evighet å vente
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, en evighet.. Er skikkelig utålmodigDen er nok rett rundt hjørnet. Jeg fikk EL på CD 19 etter at jeg mistet. Føltes som en evighet å vente
Det skjønner jeg! Håper det blir en fin premie etter denne ventingenJa, en evighet.. Er skikkelig utålmodig

Det håper jeg ogsåDet skjønner jeg! Håper det blir en fin premie etter denne ventingen![]()

Off ja tar sin tid
Skjønner man er utålmodig og vil komme igang igjen, det er litt terapeutisk også og komme igang igjen med prøvingen 
Helt enig, det hjelper påOff ja tar sin tidSkjønner man er utålmodig og vil komme igang igjen, det er litt terapeutisk også og komme igang igjen med prøvingen
![]()

Ja, du lurte på om du var i livetDu var nede på 35 et eller annet når du begynte å tempe sist, mulig du nærmer det nå ditt «basalområde»Håper på at det skjer ting snart
![]()

Tempen og alt kan jo være litt avvikende etter SA, men jeg har trua på at det går seg til etter hvert. Mulig EL er bare forsinket denne runden.Syklusdag 18:
Skjer så lite i kroppen at det er kjedelig.
Ingen EL slim, dårlig temp og svake LH tester. Finnes jo ikke tålmodig
Vis vedlegget 467259
Det kan jo være, ja. Tror den bare er forsinket. Hadde noe som lignet el-slim isted. Så kanskje snartTempen og alt kan jo være litt avvikende etter SA, men jeg har trua på at det går seg til etter hvert. Mulig EL er bare forsinket denne runden.
Hahah! Ja, det var voldsomt lavtJa, du lurte på om du var i livet![]()
Kjedelig at det tar sånn tid, men godt når det kommer tegn på EL om ikke så lenge med slimSyklusdag 19:
Kjempesvak LH test.
Men har el slim da! Tempen gikk litt ned idag.
Vis vedlegget 467332Vis vedlegget 467333

Positivt med lavere temp i dag. Kanskje noen få dager unna daSyklusdag 19:
Kjempesvak LH test.
Vis vedlegget 467332
Ja, ble litt glad! Kanskje det nærmer segKjedelig at det tar sånn tid, men godt når det kommer tegn på EL om ikke så lenge med slim![]()
Satser på det!Positivt med lavere temp i dag. Kanskje noen få dager unna da
Hadde vært fint om den plutselig skøt i været!LH kan plutselig få en spike, så.. slim er godt tegn!
Endelig kom slimet, da er eggløsning rett rundt hjørnet. Kommer på Mandag/Tirsdag tenker jeg. Så nå får dere legge masse skjer frem til egget slipperSyklusdag 19:
Kjempesvak LH test.
Vis vedlegget 467332Vis vedlegget 467333

Ja, nå kan den ikke være så langt unna! Her skal det humpes hele helgenEndelig kom slimet, da er eggløsning rett rundt hjørnet. Kommer på Mandag/Tirsdag tenker jeg. Så nå får dere legge masse skjer frem til egget slipper![]()

Ja, nå kan den ikke være så langt unna! Her skal det humpes hele helgen![]()