Siste leieboer

Syklusdag 17:

Og det ser ut til ingen eggløsning likevel. Tempen har iallefall sunket. Jeg fortsetter å teste, håper den kommer snart.

IMG_9978.jpegIMG_9979.jpeg

Æsj, ser ut som en forsinkelse igjen :dead: Men, nå vet du i det minste siden du temper og du kan fortsette å teste/tempe for å vite når den kommer! Og syklusen din kan ta litt lenger tid enn vanlig siden du mistet :Heartbigred

Jeg er heller ikke befrukta enda så kan være håp for samme barselgruppe fremdeles :smiley-angelic003 Dr. Dyregod skal sjekke om høna er klar for å plukkes imorgen :hilarious::chicken:

Æsj, ser ut som en forsinkelse igjen :dead: Men, nå vet du i det minste siden du temper og du kan fortsette å teste/tempe for å vite når den kommer! Og syklusen din kan ta litt lenger tid enn vanlig siden du mistet :Heartbigred

Jeg er heller ikke befrukta enda så kan være håp for samme barselgruppe fremdeles :smiley-angelic003 Dr. Dyregod skal sjekke om høna er klar for å plukkes imorgen :hilarious::chicken:
Ja, ser ut som det. Finner faktisk veldig trøst i tempingen. For disse testene er så veldig forvirrende til tider. Og så skjedde jo det samme sist gang, så det gir meg noe håp om klaff igjen.

Ja! Hadde vært veldig kjekt å havne sammen :happy:
Hehehe, elsker høne-referansen:chicken:
Da er jeg spent på dine vegne! Håper du oppdaterer asap!!

Har murringer idag også, jeg. Nå på kvelden. LH test viser litt sterkere ikveld.

Er så utålmodig og spent på de neste ukene. Føler jeg har veldig dårlig tid, og kan ikke vente med å få positiv test igjen. Kjenner en sorg av spontanaborten skylle over meg de siste dagene. Er skikkelig hormonell.
Håper på sterkere LH test imorgen.

Har murringer idag også, jeg. Nå på kvelden. LH test viser litt sterkere ikveld.

Er så utålmodig og spent på de neste ukene. Føler jeg har veldig dårlig tid, og kan ikke vente med å få positiv test igjen. Kjenner en sorg av spontanaborten skylle over meg de siste dagene. Er skikkelig hormonell.

Håper det er gullegget som klargjør seg nå ❤️ Naturlig å føle seg trist for det som ikke ble, håper en regnbuespire kan hjelpe på etterhvert.. ❤️

Håper spiren sitter fort igjen, og at det da er en terminspire som sitter hele veien til mål❤️ Skjønner godt du er trist over å miste spiren, er så forferdelig vondt å miste dem:sad010Krysser alt jeg har for deg:smiley-angelic001

Håper virkelig det er gullegget :Heartpink Trodde ikke jeg skulle kjenne så grådig på det som jeg gjør. Det blir bedre når jeg blir gravid igjen:love7 Takk:Heartpink
Jeg ble også overrasket jeg også hvor lei meg jeg ble. Og at det gikk sånn opp og ned, noen dager helt bånn i bøtta og andre dager gikk det relativt greit. Lei meg for at du er trist, sender deg styrkeklem ❤️ Som du sier blir det bedre når vi blir gravid igjen, håper på maybebis på oss nå :smiley-angelic003 :Heartbigred

Sender deg en kjempe klem :Heartred Det er virkelig en tung sorg og miste

Jeg ble også overrasket jeg også hvor lei meg jeg ble. Og at det gikk sånn opp og ned, noen dager helt bånn i bøtta og andre dager gikk det relativt greit. Lei meg for at du er trist, sender deg styrkeklem ❤️ Som du sier blir det bedre når vi blir gravid igjen, håper på maybebis på oss nå :smiley-angelic003 :Heartbigred
Takk for fine ord og klem:Heartpink Heldigvis går det både opp og ned, ikke kun ned:happy:
Nå blir det maibaby, ja!!:love7

Uff, ja er ikke lett. Håpet om eggløsning kjapt og ny graviditet kan være en lite "flukt" fra triste følelser rundt tapet. Fikk en nedtur etter at det ikke klaffet med en gang etter SAen

Føltes som om jeg måtte kjenne på de følelsene for å bearbeide og kunne se fremover igjen. Føler mer ro nå
Har hatt meg et par dager nå der jeg har grått i bilen. Det bare strømmer på. Jeg har hatt SA før, kan ikke huske at det var så ille. Men det har gjerne blitt glemt litt da jeg ble gravid igjen :hello2

Har hatt meg et par dager nå der jeg har grått i bilen. Det bare strømmer på. Jeg har hatt SA før, kan ikke huske at det var så ille. Men det har gjerne blitt glemt litt da jeg ble gravid igjen :hello2
Tøft å kjenne på sånn tristhet, men jeg tror det kan være bra på lang sikt. Stå i det og tørre å gråte, så bearbeider man det kanskje raskere. Etter MAen i fjor, tror jeg at jeg flyktet litt fra følelsene og det var ikke så lurt.

Back
Topp