Siste leieboer

Syklusdag 11:

Streken er nesten borte på g-testen.
LH har gått nedover litt de også. Mistenker det er pga at hcg forsvinner. Men fremdeles litt spennende å sjekke ut. Temper jo og, så det vil vise seg om det var eggløsning i forgårs eller hva. Har ikke merket noen andre symptomer på el enn murringer her om dagen, pluss stikk. Er så usikker på hva som er hva, så tar alt med en klype salt.

Må ha noe å bryne meg på om dagen :happy:

Vis vedlegget 466656Vis vedlegget 466657
Veldig greit å ha tempen å følge med på for å vite når EL har skjedd, 3 dager med stigende temp så kommer det kryss :happy:

Ooh får håpe syklusen er veldig på rett kjør nå, så det blir en finfin terminspire ❤️

Syklusdag 13:

Lageret :Heartred
Og den snaaart hvite gtesten IMG_9947.jpegIMG_9945.jpeg

Syklusdag 14:

Og blenda test!
Har en del murringer idag, både i mage og rygg. Litt hodepine. LH testene har blitt svakere siden igår. Skal ta en litt etterpå også. Kan tempen droppe pga eggløsning?Her er tempen:

IMG_9959.jpeg

Syklusdag 14:

Og blenda test!
Har en del murringer idag, både i mage og rygg. Litt hodepine. LH testene har blitt svakere siden igår. Skal ta en litt etterpå også. Kan tempen droppe pga eggløsning?Her er tempen:

Vis vedlegget 466897
Man kan få tempdropp på EL dagen ja!

Syklusdag 15:

Slik ser tempen og LH testen ut idag. Tempen gikk opp, men ikke sånn drastisk. LH testen er ganske lav! Skal ta senere også. Men kan jo love bra for eggløsning, dette! :hello2

IMG_9965.jpegIMG_9966.jpeg

Ja man kan få drop i temp før eggløsning :woot:
Ovulation drop tror jeg de sier på verdensveven! Fant et bbt chart som kan ligne på det du har i starten, så nå må bare tempen øke fremover for å bekrefte at du har hatt eggløsning. Krysset kommer etter 3 dager med økning i temp :thumleft

IMG_4853.png

Ja man kan få drop i temp før eggløsning :woot:
Ovulation drop tror jeg de sier på verdensveven! Fant et bbt chart som kan ligne på det du har i starten, så nå må bare tempen øke fremover for å bekrefte at du har hatt eggløsning. Krysset kommer etter 3 dager med økning i temp :thumleft

Vis vedlegget 466947
Takk! Ja, nå må tempen bare øke på imorgen, så er det håp!

Aaaaarrg.. Jeg var så spent på tempen idag, at jeg våknet sikkert 5 ganger i natt og blåste alt! Kan nesten ikke huske hva den første var eller når. Vet det stod noe med 36 på. Den siste jeg tok imorges stod det 35.99 på.. Den MÅ vel egentlig ha vært høyere enn målingen igår på 36.10 da?!

IMG_9973.jpeg

Aaaaarrg.. Jeg var så spent på tempen idag, at jeg våknet sikkert 5 ganger i natt og blåste alt! Kan nesten ikke huske hva den første var eller når. Vet det stod noe med 36 på. Den siste jeg tok imorges stod det 35.99 på.. Den MÅ vel egentlig ha vært høyere enn målingen igår på 36.10 da?!

Vis vedlegget 467018
Så irriterende! Tempen kan kødde seg ved dårlig søvn, men det er trenden du er ute etter. Lett å si, jeg blir irritert selv når jeg ikke får den tempen jeg vil ha :angry4

Så irriterende! Tempen kan kødde seg ved dårlig søvn, men det er trenden du er ute etter. Lett å si, jeg blir irritert selv når jeg ikke får den tempen jeg vil ha :angry4
Hva skal jeg gjøre nå da? Skal den bare stå med siste målingen? Eller skal jeg fjuske?

Hva skal jeg gjøre nå da? Skal den bare stå med siste målingen? Eller skal jeg fjuske?
Jeg ville latt den stå og så fortsette å måle for å se hva trenden er på temp fremover, du kan senere velge å «discard» den målingen hvis den er helt på villspor… Men hør gjerne også om råd i tempetråden om noen har noen bedre tips :smiley-angelic003:Heartbigred

Back
Topp