Siste leieboer

Tenk å bli så glad for at testene blir svakere. IMG_9916.jpeg

Hvordan blir det med LH testen når jeg fremdeles har hcg? Føler denne var veldig sterk. Men kanskje den blir sånn pga hcg?

IMG_9919.jpeg

Hvordan blir det med LH testen når jeg fremdeles har hcg? Føler denne var veldig sterk. Men kanskje den blir sånn pga hcg?

Vis vedlegget 466368
Den kan slå ut pga hcg ja. Tipper kanskje det er tilfellet her siden hcg slår ut såpass enda, men du må nesten bare fortsette å teste for å se utviklingen. Jeg fikk for øvrig el da jeg hadde hcg i kroppen etter MAen, så det er absolutt mulig. Men testen min var svakere enn det der da

Den kan slå ut pga hcg ja. Tipper kanskje det er tilfellet her siden hcg slår ut såpass enda, men du må nesten bare fortsette å teste for å se utviklingen. Jeg fikk for øvrig el da jeg hadde hcg i kroppen etter MAen, så det er absolutt mulig. Men testen min var svakere enn det der da
Da er det enten eller her. Jeg fortsetter å teste uansett.

Altså, vet ikke hvordan jeg kom inn på denne tråden Men jeg har altså lest hele greia! Følte jeg var med i hele din berg og dalbane. Og du er flink til å skrive!

Selv fikk jeg positiv test i slutten av mai, men mistet i SA 19. juli. Grusomt. Sliter fortsatt med tårer for det som ikke ble…

Men, ble som deg kjempeglad for raskt synkende graviditetstester likevel. Helt blendahvit etter 2 uker. Begynte med EL tester for første gang i mitt liv nå 2.august. Det er jammen noe å sette seg inn i ;)
I dag har jeg sterk EL test, men ikke helt positiv (vil si strekene er like).
Men jeg blør jo enda, så kan et egg virkelig feste seg når man enda spotter? Forvirret. Egentlig skal man vel ikke ha sex en gang, men spottingen har kommet og gått og jeg føler meg klar, så har veldig lyst til å prøve.

Masse lykke til fremover! Håper det klaffer for oss alle snart ❤️ Og jeg fortsetter gjerne å følge deg ❤️

Altså, vet ikke hvordan jeg kom inn på denne tråden Men jeg har altså lest hele greia! Følte jeg var med i hele din berg og dalbane. Og du er flink til å skrive!

Selv fikk jeg positiv test i slutten av mai, men mistet i SA 19. juli. Grusomt. Sliter fortsatt med tårer for det som ikke ble…

Men, ble som deg kjempeglad for raskt synkende graviditetstester likevel. Helt blendahvit etter 2 uker. Begynte med EL tester for første gang i mitt liv nå 2.august. Det er jammen noe å sette seg inn i ;)
I dag har jeg sterk EL test, men ikke helt positiv (vil si strekene er like).
Men jeg blør jo enda, så kan et egg virkelig feste seg når man enda spotter? Forvirret. Egentlig skal man vel ikke ha sex en gang, men spottingen har kommet og gått og jeg føler meg klar, så har veldig lyst til å prøve.

Masse lykke til fremover! Håper det klaffer for oss alle snart ❤️ Og jeg fortsetter gjerne å følge deg ❤️
Så kjekt du titter innom!
Det er veldig fint å ha et anonymt sted å lufte tankene, skrive notater til meg selv, og ha god støtte :Heartpink

Veldig trist å lese at du også mistet. Det blir en lengsel helt til man blir gravid igjen, sånn føler iallefall jeg det.

Kjempefint at testene kjapt ble negative, og at du nå er på videre vei. Og spennende med el testingen! Jeg har startet å tempe også. Det er godt man kan ha kontroll på noe iallefall.
Høres jo ut som om el er like om hjørnet, bare å fortsette å teste, helst flere ganger idag og ikveld. Jeg spotter litt innimellom, men tenker det går helt fint med sex likevel.
Her kjører vi på:hello2 Har lest om flere som hadde både spotting og hcg i seg fremdeles og har klart å bli gravide.

Jeg har blitt gravid selv bare 2 uker etter spontanabort, og det ble det barn av:Heartpink

Fint du vil følge med, godt å lese om andre i lik situasjon, så kan vi råde hverandre og heie fremover til vi blir gravide igjen:love7
Masse lykke til til deg også!

Takk for svar ❤️
Og yes, tenker at jeg kjører på med litt prøving selv om jeg enda spotter ;) Verdt et forsøk ❤️

Fikk denne el testen for to timer siden, så tenker det kanskje nærmer seg en topp. Spess med litt stiklinger ved raske bevegelser, og murringer i ryggen

Vedlegg

• IMG_1063.jpeg
    IMG_1063.jpeg
    833,9 KB · Visninger: 23
Syklusdag 10:

I ettermiddag og kveld har jeg hatt mye stikninger nederst i livmor og mest til høyre side. Får egentlig litt dårlige assosiasjoner til det pga aborten. Fikk aldri den siste sjekken hos kvinneklinikken, vet ikke om det er noe de kunne sett som de ikke så første gang. Men men, det er ikke veldig vondt, så kan jo være det bare er litt styr nedi der etter den siste tiden. Det ligner faktisk litt på de luftsmertene jeg hadde også.

Jeg fortsetter å teste etter el, og temper. Har hvertfall noe å ta meg til. Synes det hjelper på. Får litt sorg over meg av og til av det som ikke ble, men det blir bedre. Må bare tenke positivt og håpe at det sitter en ny spire igjen snart :Heartred

Syklusdag 10:

I ettermiddag og kveld har jeg hatt mye stikninger nederst i livmor og mest til høyre side. Får egentlig litt dårlige assosiasjoner til det pga aborten. Fikk aldri den siste sjekken hos kvinneklinikken, vet ikke om det er noe de kunne sett som de ikke så første gang. Men men, det er ikke veldig vondt, så kan jo være det bare er litt styr nedi der etter den siste tiden. Det ligner faktisk litt på de luftsmertene jeg hadde også.

Jeg fortsetter å teste etter el, og temper. Har hvertfall noe å ta meg til. Synes det hjelper på. Får litt sorg over meg av og til av det som ikke ble, men det blir bedre. Må bare tenke positivt og håpe at det sitter en ny spire igjen snart :Heartred
Sorgen kommer og går, men det vet du jo alt om fra tidligere erfaringer :Heartred Sender deg iallefall en megastor klem fra hele mitt hjerte :Heartred

Syklusdag 11:

Streken er nesten borte på g-testen.
LH har gått nedover litt de også. Mistenker det er pga at hcg forsvinner. Men fremdeles litt spennende å sjekke ut. Temper jo og, så det vil vise seg om det var eggløsning i forgårs eller hva. Har ikke merket noen andre symptomer på el enn murringer her om dagen, pluss stikk. Er så usikker på hva som er hva, så tar alt med en klype salt.

Må ha noe å bryne meg på om dagen :happy:

IMG_9930.jpegIMG_9931.jpeg

Back
Topp