Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Noen som skal på en siste date før minsten kommer.?
Eller som har noen ide til hva man kan gjøre på valentinsdate nå i disse tider. Litt lyst til og gjøre noe utenfor huset. Siden vi nok blir sittende mye hjemme frammover.
Her i Bergen og omegn er det meste stengt. Men dersom de blir litt lette i restriksjoner, så blir det nok kino og middag på meg og gubben. Kan bli en stund til neste gang. Vi holder oss for det meste isolert frem til fødsel, men tenkte vi skulle unne oss en date før vi blir 3.
Vi skal på spa sammen i morgen, og forhåpentligvis ut og spise med et vennepar neste helg
Jeg har også tenkt at hvis jeg går over termin så bør vi finne på noe hyggelig i den tida også, så det ikke bare blir utålmodig tråkking rundt i leiligheten..
Mye er stengt pga corona, men det er veldig mye som er åpent også. Man må bare gjøre litt mer research
Kino er noe vi ikle har gjort sammen på 4,5 år, så det er jo fint å gjøre flr fødsel. Vi har ikke barnevakter i nærheten. Ut å spise gjorde vi mye med liten baby, lettere det. Men selvfølgelig kjekt å være på skikkelig date da. Vi er så skjelden uten barn at vi ikke finner på noe om det skulle skje noen timer Stort sett byggebutikker eller mathandel