Siste kjæreste date før fødselen.

Marslykke

Andre møte med forumet
Noen som skal på en siste date før minsten kommer.? :love017
Eller som har noen ide til hva man kan gjøre på valentinsdate nå i disse tider. Litt lyst til og gjøre noe utenfor huset. Siden vi nok blir sittende mye hjemme frammover.
 
Her i Bergen og omegn er det meste stengt. Men dersom de blir litt lette i restriksjoner, så blir det nok kino og middag på meg og gubben.:love017 Kan bli en stund til neste gang. Vi holder oss for det meste isolert frem til fødsel, men tenkte vi skulle unne oss en date før vi blir 3. :Heartblue
 
Vi skal på spa sammen i morgen, og forhåpentligvis ut og spise med et vennepar neste helg :)

Jeg har også tenkt at hvis jeg går over termin så bør vi finne på noe hyggelig i den tida også, så det ikke bare blir utålmodig tråkking rundt i leiligheten..

Mye er stengt pga corona, men det er veldig mye som er åpent også. Man må bare gjøre litt mer research :)
 
Her har vi en fra før, så har ikke planlagt noe siste date eller noe! Får heller ta to fluer i en smekk en gsng vi kan få barnevakt til begge:)

men hva med å bestille noe deilig mat hjem? Gå en tur først eller noe dere ikke pleier å gjøre! Ta en date ute, lage bål, grille...
 
Kino er noe vi ikle har gjort sammen på 4,5 år, så det er jo fint å gjøre flr fødsel. Vi har ikke barnevakter i nærheten. Ut å spise gjorde vi mye med liten baby, lettere det. Men selvfølgelig kjekt å være på skikkelig date da. Vi er så skjelden uten barn at vi ikke finner på noe om det skulle skje noen timer :hilarious: Stort sett byggebutikker eller mathandel :hilarious:
 
Back
Topp