Siste innspurt ❤️

Siste innspurt ja.. Tja, fikk nettopp kjøpt vaskemidler pluss neutral sitt vaskepulver og skyllemiddel i tilfelle baby reagerer på klærne - de er vasket med blenda sensitiv vaskepulver og comfort grønn skyllemiddel, så vi får se! :) ellers har vi jo bleier så det haster ikke heelt enda.... Tjaa, tror det var det :p mangler tempmåler, må ha sånn til stumpen. Og negleklippeting :p

Sent from my iPhone using BV Forum

Er 38 uker i dag, og det betyr bare 16 dager til termin :) Har fått gjort mye mer her hjemme siste dagene, enn hele tiden jeg har vært sykemeldt. Så energien er på tur opp! Det føles veldig godt :) Mangler bare vugga som er bestillt, håper den kommer snart. Ellers så er alt klart, og det er jeg også :)

Idag har jeg sendt mannen avgårde på fisketur! Han trenger litt alenetid før frøkna kommer, og greit at det skjer mens vi enda har tid.
Så jeg og sønnen min har kosa oss masse før han la seg og nå er fjernkontrollen bare min! Sex and the city filmen er på! He he

Vi mangler bare bilspeil og kluter... Så er alt på stell:-) Tar det til uka!:-)

Kjære vene, jeg bestilte gratispakkene mine i januar og ble sååå skuffet da jeg fikk vite at Rimi sendte ut sine hentelapper 2 uker før termin. Gjett hva jeg fikk i posten i dag; jo hentelappen og nok en vekker på hvor snart vi har en baby i hus :o Hvor har tiden blitt av..?

Kjære vene, jeg bestilte gratispakkene mine i januar og ble sååå skuffet da jeg fikk vite at Rimi sendte ut sine hentelapper 2 uker før termin. Gjett hva jeg fikk i posten i dag; jo hentelappen og nok en vekker på hvor snart vi har en baby i hus :eek: Hvor har tiden blitt av..?

Veldig enig: Hvor ble tiden av?!
Det har gått så fort !
Helt utrolig :)

Snart har vi babyene i armene våre alle sammen❤️

Back
Topp