Siste innspurt ❤️

Anna•

Gift med forumet
Tilgangsansvarlig
Mailykke <3
VIP
Himmelbarn
Marsboerne2017
Vi begynner å nærme oss mai med stormskritt....
:welcome

Det er veldig spennende - samtidig som jeg synes det er skremmende...
Jeg tenkte at vi kunne ha en tråd med hva vi gjør nå i siste innspurt.

En uke igjen så er vi i mai, og babyene vil komme på rekke og rad her inne ❤️

image.jpg

I dag har jeg kjøpt lekegrind, og den er plassert i stuen slik at hundene kan bli vant med den .
Jeg får nesten tårer i øynene av å se på den, tenk at om kort tid er hun en del av oss - en del av familien, mitt barn og mitt aller kjæreste ❤️

Så flott lekegrind,dette er så spennende:)
Jeg er i uke 38 nå så ikke lenge igjen nei,venter og venter hver dag.....men lille er nok ikke klar ennå:(

Siste innspurt skulle jeg ønske var full av energi,men her er det omtrent dødt..har fått en infeksjon\betennelse nede i det aller heligste så jeg sliter som fy med å gå,sitte og ligge nå..kom bare plutselig..Håper det forsvinner snart og att jeg ikke må inn og skjære i dette,for det frister lite..Så jeg er litt lei meg om dagen for dette svangerskapet har vært så utrolig mye tøffere enn 1 mann.

Så siste stunden her hos meg vet jeg ikke hva bringer,men lite energi og vondter ser det ut som det blir:( Så trist..

Jeg ble innlagt på sykehuset i går, så det er vel siste innspurt for meg:( Alt er bare galt, og gleder meg ikke til noen ting:(

Etter at jeg må slutte på kvalmemedisinene har jeg ikke fått i meg mat. Og må kaste opp hele tiden. Så blodprøvene og urinprøvene var svært dårlig. Er helt utmattet fysisk og psykisk. Vi håper veldig på å kunne få fremskynde fødselen. Hvis ikke har jeg ikke mye å gi til den nyfødte. Ligger på føden med drypp. Og når man er i uke 36 syns jeg man skal på føden for andre ting ; (

Vis vedlegget 58622

I dag har jeg kjøpt lekegrind, og den er plassert i stuen slik at hundene kan bli vant med den .
Jeg får nesten tårer i øynene av å se på den, tenk at om kort tid er hun en del av oss - en del av familien, mitt barn og mitt aller kjæreste ❤️
Åååhh, den var kjempefin! Hvor har du kjøpt. og kan jeg spørre om pris? :-)

Så flott lekegrind,dette er så spennende:)
Jeg er i uke 38 nå så ikke lenge igjen nei,venter og venter hver dag.....men lille er nok ikke klar ennå:(

Siste innspurt skulle jeg ønske var full av energi,men her er det omtrent dødt..har fått en infeksjon\betennelse nede i det aller heligste så jeg sliter som fy med å gå,sitte og ligge nå..kom bare plutselig..Håper det forsvinner snart og att jeg ikke må inn og skjære i dette,for det frister lite..Så jeg er litt lei meg om dagen for dette svangerskapet har vært så utrolig mye tøffere enn 1 mann.

Så siste stunden her hos meg vet jeg ikke hva bringer,men lite energi og vondter ser det ut som det blir:( Så trist..
Huff , føler virkelig med deg- og veldig trist at siste innspurt er så ubehagelig for deg..

Tenker på deg og ønsker deg masse god bedring ❤️

Her er alt klart, bare å vente på at fødselen skal starte... Er i dag 38+3 og har gått med hard mage i hele dag. Blir så sliten av at de kynnerene ikke kan gå over til the real thing, så det kan skje noe her....

Føler med alle dere som har vondt eller er lagt inn på sykehus, håper vi alle klarer å holde ut den siste tiden....

Sent from my iPad using BV Forum mobile app

Tusen takk :)
Jeg forelsket meg veldig i den, og liker str veldig godt. Er kun 80 x 80, helt perfekt synes jeg.

Den koster 899,- på babyshop.:smiley-bounce015
Nå ble jeg glad! Synes lekegrinda di var så fin, turte ikke spørre så lenge jeg allerede har kjøpt :p For sent å angre seg liksom. Men da har vi lik grind, puh. :D Bare at jeg ikke kan pynte min med slike supersøte råsa ting ;)

Sent from my iPhone using BV Forum

Nå ble jeg glad! Synes lekegrinda di var så fin, turte ikke spørre så lenge jeg allerede har kjøpt :p For sent å angre seg liksom. Men da har vi lik grind, puh. :D Bare at jeg ikke kan pynte min med slike supersøte råsa ting ;)

Sent from my iPhone using BV Forum
Har tittet på lekegrind i 8 mnd og trodde jeg aldri skulle finne en som falt i smak- helt til jeg så denne..:happy093

Jeg håper å kunne pryde den med masse lyseblått "neste gang" . Haha

Her skal vi ta ned vugga etterpå, og sette spinkelsenga inn på rommet vårt. Kommer til å bli rart å ha den der igjen. :-) Ellers så er det meste unnagjort, bare litt småtteri å pusle med frem mot termin nå... :-)

Nå er det bare en uke til termin og jeg har endelig fått tilbake energien og klarer å gå litt mer igjen! Har vært ute litt hver dag og tuslet rundt i byen og kjøpt inn litt smått til baby. Føler at solen og varmen har hjulpet mye til, men hoved grunnen er nok at det ikke er så mye nedpress som det var tidligere. Sover fortsatt noen timer midt på dagen og har vann i armer og ben, men med god samvittighet:) I følge jordmor blir datoen 9 mai, om det skulle bli det så er det helt greit om ikke så føler jeg meg ganske klar nå:eek::D

Etter at jeg må slutte på kvalmemedisinene har jeg ikke fått i meg mat. Og må kaste opp hele tiden. Så blodprøvene og urinprøvene var svært dårlig. Er helt utmattet fysisk og psykisk. Vi håper veldig på å kunne få fremskynde fødselen. Hvis ikke har jeg ikke mye å gi til den nyfødte. Ligger på føden med drypp. Og når man er i uke 36 syns jeg man skal på føden for andre ting ; (

uff føler med deg,kan godt bare få babyen din nå da og håpe formen kommer seg fort etter fødsel..
Ikke så mye hjelp,men god bedring hvertfall og lykke til med det som måtte skje:)

Kjeder meg så fælt om dagen, uvant å ikke være i jobb, tida går i sneglefart... Så idag dro jeg ut på rolig joggetur, hahaha... holdt ikke ut mer enn 1 km før jeg måtte gå:p kan ikke ha sett bra ut... huff... *vagge*

Back
Topp