Siste finish?

Augustspiren<3

Flørter med forumet
Augustmødrene 2014
Når gjør dere siste finish som å re opp senga, koke flasker osv? Nå er jo jeg litt kontrollfrik å sikkert mange som gjør dette når man kommer hjem fra sykehuset også, men jeg elsker å ha kontroll på alt :p tenker på støv og sånt som legger seg på dynen, selv om det sikkert ikke er så mye siden rommet står med lukket dør å ikke er i bruk til vanlig :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Tjaa. Kommer til å sette opp og re opp senga til vesla om
noen uker, men får vel skifte sengetøy igjen ved termin :p Gleder meg til å se det hver dag :D Koke flasker og slik gidder jeg ikke før vi evt får bruk for det.

Sent from my iPhone using BV Forum

Har redd senga for lenge siden, men skal vaske sengetøyet på nytt om tre ukers tid om hun ikke er kommet, for da vet jeg at hun vil ligge i det om en to ukers tid maks. :P Hvis ikke får pappaen vaske og skifte det mens vi er på barsel. Flaskene koker jeg når vi kommer hjem fra sykehuset. Det tar jo tre sekunder uansett.

Har reid opp alt jeg, lagt teppe over! Her er alt klart

Sikkert ikke før en uke før termin elelr noe. Koke flasker gjør jeg ikke. Skal amme, og om jeg skal gi flaske så vasker jeg de i oppvaskmaskinen.

Her mangler vi fortsatt å få vugge, sprinkelseng og stellekommode i hus så er en del steg igjen til siste finish kan taes. Har sommergjest på barnerommet til 3 uker før termin så må vente til rommet er ledig;)

Ikke noe stress her. Har ikke begynt å tenke på å gjøre klart heller enda. :) Tar alt med knusende ro. :) Har tre barn fra før så det er sikkert derfor. :p

Skal gjøre ferdig rommet ila de neste ukene, venter på pakker i posten som må komme først :p

<3 lille spire <3

Er ikke i nærheten av siste finish jeg heller :)

Sent from my iPhone using Tapatalk

Jeg begynner vel å sette opp ting om et par-3 uker, datar vi over nye leiligheten, så greit å bare gjøre det med flyttelasset da.. Jeg driver å vasker litt ullklær, osv nå, bare for å ha noe å gjøre om dagene egentlig

Har knapt begynt, og har egentlig fått en liten smekk tidligere på å tro at jeg hadde kjempegod tid, så jeg skal vel prøve å være litt tidligere ute denne gangen. Drøyer nok likevel et par uker før jeg setter i gang for fullt :)

Hehe.. Gå hjemme (sykm.) så her er vell egentlig det meste klart ;p mangler å få satt stellebordet inn på badet og ordna det. Og å få lagt klær inn i skapet. Hehe... Så må vell kanskje vaske opp igjen sengetøy før det tas i bruk, siden det alt ligger på ;p

Sent from my Nexus 4 using BV Forum mobile app

Æ har itj begynnt å ordne opp t nestemainn enda æ...ska begynn imårra :) E da fortsatt mang uka igjæn t fødsel ;)

Tror jeg blir ferdig i neste uke. Eneste jeg mangler er ammeinnlegg, og det er jo ikke noe vesla trenger ;)

Back
Topp