Siste dagen...

~ruby~

Forumet er livet
med barnehage for Charlotte før ferien i morgen. [8D][:)]
Og da skal jeg være hjemme med alle de 4 barna i seks uker!!! Tjo-hei! [:D]
Jeg håper på masse bra vær!! [;)]

Får håpe dere får masse bra vær ja, hadde vel vært litt greit[:)]

Så koselig!! Det blir nok mye liv og røre kan jeg tenke meg!! Det må være stas med så mange småtroll?

ORIGINAL: Bøllefrøet 22.mai

Så koselig!! Det blir nok mye liv og røre kan jeg tenke meg!! Det må være stas med så mange småtroll?

Det blir helt klart liv og røre!! [:)] Men ville ikke valgt et annet liv! [:D] Så lenge været er bra så går det greit... da slipper de å gå inne og tråkke oppå hverandre, blir fort litt små krangling av det... [8D]
Også skal vi jo litt bort innimellom også da.. [;)] 
Men det blir deilig å slippe styret med å få dem opp av senga og ut av huset.. nå skal vi bare slappe av og ta livet med ro... [:)] herlig!

Så deilig....men det kan jo bli litt masete også ja. Det er veldig greit med bra vær ja, får håpe på det[;)] Vet hvordan det er år ungene blir gående inne og tråkke oppe på hverandre ja[8|]
Veldig deilig å slippe og MÅTTE stå opp om morgenen for å sende av gårde ungene og for ikke å snakke om den kjedelige matpakka[:D]

Ønsker dere en riktig koselig ferie med masse godt vær[:)]

Vi har 1 uke til, greit å ha rikke hjemme litt også. pappan skal være hjemme og[;)]

ORIGINAL: metteliten

Så deilig....men det kan jo bli litt masete også ja. Det er veldig greit med bra vær ja, får håpe på det[;)] Vet hvordan det er år ungene blir gående inne og tråkke oppe på hverandre ja[8|]
Veldig deilig å slippe og MÅTTE stå opp om morgenen for å sende av gårde ungene og for ikke å snakke om den kjedelige matpakka[:D]

Ønsker dere en riktig koselig ferie med masse godt vær[:)]

Den er kjedelig den!!! [&:] usj!!
Han eldste har lagd sin egen et par år nå, men det er jo to til som trenger... [8D]

Oi !!! Da får du litt å henge fingrene i [8D]

Back
Topp