Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
EnigDet skjønner jeg at du tenker, jeg er litt der selv.
Er utrolig hektisk på jobb nå og blir egentlig mer enn jeg orker, men det er sånn det er i perioder. Uansett blir det rart å ikke se alleherlige kollegaer daglig, eller gjøre jobben min som jeg trives veldig godt med..
Tipper det går fort over, men allikevel![]()
Åh, det er en vond følelse, å ikke trives på jobb. Godt med permisjon daIkke vært på jobb siden juni!
Men det er pga sykt barn og ferie!
Starta permisjonen på onsdag, og ikke vært store forskjellen for min del
Kjenner det er GODT og ikke skal tilbake! Men nå har jeg en arbeidsplass jeg mistrives med da..
Jeg også har igjen mye som må gjøres før vesla kommer, så skal nok få noe å henge fingrene iJeg skal ut i permisjon på torsdag, kjenner også på at det blir vemodig. Blir så rastløs av å gå hjemme å trø. Får prøve å finne litt å fylle dagene med tenker jeg. Forhåndsstemme blant annet, vet jo aldri når mini har tenkt å melde sin ankomst. Godt med alt som er gjort![]()
Tenker å få stemt på mandag etter jordmortime, kjekt med alt som er ferdiggjort.Jeg skal ut i permisjon på torsdag, kjenner også på at det blir vemodig. Blir så rastløs av å gå hjemme å trø. Får prøve å finne litt å fylle dagene med tenker jeg. Forhåndsstemme blant annet, vet jo aldri når mini har tenkt å melde sin ankomst. Godt med alt som er gjort![]()
Jeg har vært sykemeldt i 18 uker alt og holder på å fly på veggen. Jeg skulle gjerne vært i form til å jobbe.. ikke stas å være hjemme fordi kroppen ikke fungerer.. Jeg er kjempe sliten og har ennå 18 dager igjen til permisjonen begynner...
Begynte også på onsdag etter avspasering og ferie, skal jobbe ei uke og tre dager til før permisjon. Litt usikker på om det kanskje hadde vært like bra å bare la være å jobbe nå, for føler det er så lite jeg kan planlegge, kun hjelpe de andre med sine forberedelser og så klart sette vikaren inn i rutiner og elevopplysninger...og så skal bli fint å møte elevene på mandag!Jeg begynte på jobb på onsdag etter 8 uker lærerferie. Skal jobbe tre uker før jeg går ut i permisjon igjen og synes egentlig det var ganske greit å jobbe litt igjen jeg da. Jeg er veldig glad i hverdag[emoji86]
Hypermesis?
Jeg har vært sykemeldt i 18 uker alt og holder på å fly på veggen. Jeg skulle gjerne vært i form til å jobbe.. ikke stas å være hjemme fordi kroppen ikke fungerer.. Jeg er kjempe sliten og har ennå 18 dager igjen til permisjonen begynner...