Siste dagen på jobb i dag

Fjellrose

Betatt av forumet
Septembergull'17
Da var siste dagen på jobb over, kjenner at det er litt vemodig å ikke skulle på jobb på mandag.

Det skjønner jeg at du tenker, jeg er litt der selv.
Er utrolig hektisk på jobb nå og blir egentlig mer enn jeg orker, men det er sånn det er i perioder. Uansett blir det rart å ikke se alleherlige kollegaer daglig, eller gjøre jobben min som jeg trives veldig godt med..
Tipper det går fort over, men allikevel :-)

Ikke vært på jobb siden juni! :woot:
Men det er pga sykt barn og ferie!
Starta permisjonen på onsdag, og ikke vært store forskjellen for min del :p

Kjenner det er GODT og ikke skal tilbake! Men nå har jeg en arbeidsplass jeg mistrives med da..

Ikke vært på jobb siden tidlig juni og skal ikke før juni neste år. Synes det er deilig. Kommer nok til å savne jobb litt men jeg trives så godt som hjemmeværende med småttisser[emoji7][emoji7]

Eg og hadde siste dag i dag...kjenne litt på vedmod her også, men men, tida går så raskt at ein e nok snart nok tilbake på jobb✌

Har ferie nå, og syns det er digg å ikke måtte på jobb om dagen. Hadde vært så tungt...

Jeg skal ut i permisjon på torsdag, kjenner også på at det blir vemodig. Blir så rastløs av å gå hjemme å trø. Får prøve å finne litt å fylle dagene med tenker jeg. Forhåndsstemme blant annet, vet jo aldri når mini har tenkt å melde sin ankomst. Godt med alt som er gjort ;)

Det skjønner jeg at du tenker, jeg er litt der selv.
Er utrolig hektisk på jobb nå og blir egentlig mer enn jeg orker, men det er sånn det er i perioder. Uansett blir det rart å ikke se alleherlige kollegaer daglig, eller gjøre jobben min som jeg trives veldig godt med..
Tipper det går fort over, men allikevel :)
Enig :-) Det går nok fort, og vi får nok å henge fingrene i etterhvert. Vi er heldige som har en jobb vi trives i :-)

Ikke vært på jobb siden juni! :woot:
Men det er pga sykt barn og ferie!
Starta permisjonen på onsdag, og ikke vært store forskjellen for min del :p

Kjenner det er GODT og ikke skal tilbake! Men nå har jeg en arbeidsplass jeg mistrives med da..
Åh, det er en vond følelse, å ikke trives på jobb. Godt med permisjon da :-)

Jeg skal ut i permisjon på torsdag, kjenner også på at det blir vemodig. Blir så rastløs av å gå hjemme å trø. Får prøve å finne litt å fylle dagene med tenker jeg. Forhåndsstemme blant annet, vet jo aldri når mini har tenkt å melde sin ankomst. Godt med alt som er gjort ;)
Jeg også har igjen mye som må gjøres før vesla kommer, så skal nok få noe å henge fingrene i :-)

Jeg hadde også siste dag i dag, men må innrømme at jeg synes det er helt fantastisk. Jeg er så sliten, og jobben har tatt så enormt med energi det siste året. Nå blir det utrolig godt å la det der bare suse for seg selv en stund, og slippe å ha kronisk dårlig samvittighet for alt som bør gjøres.

Tenker å få stemt på mandag etter jordmortime, kjekt med alt som er ferdiggjort.

Har hatt et par ukers ferie og et par ukers permisjon allerede, og selv om jeg trives på jobben kjennes det veldig godt å ikke skulle tilbake på et år :)

Jeg begynte på jobb på onsdag etter 8 uker lærerferie. Skal jobbe tre uker før jeg går ut i permisjon igjen og synes egentlig det var ganske greit å jobbe litt igjen jeg da. Jeg er veldig glad i hverdag[emoji86]

Jeg har vært sykemeldt i 18 uker alt og holder på å fly på veggen. Jeg skulle gjerne vært i form til å jobbe.. ikke stas å være hjemme fordi kroppen ikke fungerer.. Jeg er kjempe sliten og har ennå 18 dager igjen til permisjonen begynner...

Jeg begynte på jobb på onsdag etter 8 uker lærerferie. Skal jobbe tre uker før jeg går ut i permisjon igjen og synes egentlig det var ganske greit å jobbe litt igjen jeg da. Jeg er veldig glad i hverdag[emoji86]
Begynte også på onsdag etter avspasering og ferie, skal jobbe ei uke og tre dager til før permisjon. Litt usikker på om det kanskje hadde vært like bra å bare la være å jobbe nå, for føler det er så lite jeg kan planlegge, kun hjelpe de andre med sine forberedelser og så klart sette vikaren inn i rutiner og elevopplysninger...og så skal bli fint å møte elevene på mandag!

Har vært hjemme siden juli. Hadde ikke orket å jobbe noe lengere da. Jobber på småbarnsavdeling. Nå venter jeg bare på den lille :-)

Jeg har vært sykemeldt i 18 uker alt og holder på å fly på veggen. Jeg skulle gjerne vært i form til å jobbe.. ikke stas å være hjemme fordi kroppen ikke fungerer.. Jeg er kjempe sliten og har ennå 18 dager igjen til permisjonen begynner...

Krysser fingrene for at siste innspurt går superfort ! <3

Back
Topp