Siste dag på ferie..

Mammalykke

Gift med forumet
Januarhula 2014
VIP
*Aprilbaby 2018*
og jeg svimer av og går i flisgulvet med et smell!!
AU!!

Snakk om hodepine...og tidenes donald-kul i bakhodet :P

Tror det blir godt å komme hjem i morgen :)

Nei fy søren, jeg har ikke grini så mye siden sist jeg fødte barn tror jeg :P

Usj, det hørtes vondt ut! Håper kulen går ned snart! Ikke noe godt...

Det hørtes ikke mye godt ut :(

Altså.. Jeg tror jeg aldri har hatt så vondt før som jeg har nå.. Hode, nakke, skuldre og kjeve... Sitter på flyplassen nå, så fort vi er hjemme i ettermiddag blir det rett på legevakta!

Uffamei, fikk du kommet deg på legevakta? Går det bedre med deg??

Tenker på hvordan det har gått, håper det bare var en kul i hodet og ikke noe mer?

Da er vi ENDELIG hjemme igjen! Flyturen var mildt sagt jævlig, ringte legevakt med en gang vi landet, og fikk for første gang NOENSINNE beskjed om at jeg kunne få komme med en gang :) Legen trodde jeg kun er ganske forslått..var visst vanlig med sterke nakke/skulder-smerter etter å ha slått hodet så hardt. Har fått noen litt sterkere smertestillende, så får vi håpe det blir mer søvn i natt enn sist natt! I tillegg fant han også ut at jeg visstnok har en skikkelig Uvi, helt uten symptomer, så det ble en Selexid-kur for det også :P

Usjdå, høyrest ikkje bra ut! Også uvi oppe i alt! Akkurat som om det ikkje var nok med ein ting! Masse god bedring!

God bedring! Godt at du ble tatt på alvor på legevakta. Håper du har fått sove i natt...

Stakkars deg, masse god bedring :)

Huff, god bedring!! Alt som inkluderer skader i hode er så ekkelt!!

Back
Topp