Siste dag i Krakow! Anbefales!

Ida Margrethe

Betatt av forumet
Her er det fantastisk:-) shopper oss helt utmattet! Haha!

Kan virkelig anbefale dette stedet for juleshopping, billig og fint!

Vi bor en plass som heter Laiko apartments, råstilig nytenovert gammelt postbygg med skandinavisk interiør design.

Nærmeste nabo er Krakow's største shoppingsenter og det er bare 5 minutter til sentrum, god mat og hyggelige folk!

Vi har stor kost oss!!

Artig! Det er en fin by :)

Har vært flere ganger, koselig by:) I sommer var vi i Wroclaw, den toppet Krakow- enda billigere, masse shopping, nydelig by og mye mindre turister. Billige billetter fra Rygge om man vil på en helgetur :)

Passer meg perfekt med sånne storbytips nå! ;) Jeg og samboeren planlegger tur, men han er ikke spesielt keen på å shoppe, så må finnes noe annet å gjøre også. ;) Vi var i Krakow i fjor, men bare "passing trough" etter en graduation i Slovakia. Fikk aldri opplevd så mye… :)

Noen som har vært i Roma i Desember? Jeg savner varme, men har vel egentlig bestemt oss for å droppe Asia-tur nå som jeg er gravid ;) Og det er vel få andre steder som varmer godt i desember?

Noen som har vært i Roma i Desember? Jeg savner varme, men har vel egentlig bestemt oss for å droppe Asia-tur nå som jeg er gravid ;) Og det er vel få andre steder som varmer godt i desember?

Ja, har feiret jul der:)
Det er egentlig en ypperlig måned å reise på, lite turister, så man slipper timelange køer overalt, og som regel en behagelig temperatur på rundt 10+.

Ja, har feiret jul der:)
Det er egentlig en ypperlig måned å reise på, lite turister, så man slipper timelange køer overalt, og som regel en behagelig temperatur på rundt 10+.

Perfekt! Vurderer rett og slett å dra dit… Alltid ønsket å dra dit, men er ikke fan av store mengder turister, så da høres det ut som desember kanskje kunne passe bra :D

Ellers så skal vi til Paris i romjulen i år. Det er virkelig en by jeg aldri blir lei av. Har vært der i romjulen før, og det er gjerne kaldt, men er jo så mange steder man kan gå for å varme seg, så er ikke noe problem :)

Første vinteren etter vi fikk førstemann, reiste vi til Praha i desember, da han var bare 9 uker gammel. Utrolig magisk by!

Så mange flotte steder å dra

Ellers så skal vi til Paris i romjulen i år. Det er virkelig en by jeg aldri blir lei av. Har vært der i romjulen før, og det er gjerne kaldt, men er jo så mange steder man kan gå for å varme seg, så er ikke noe problem :)

Første vinteren etter vi fikk førstemann, reiste vi til Praha i desember, da han var bare 9 uker gammel. Utrolig magisk by!

Så mange flotte steder å dra

Jeg har alltid reist masse, spesielt til Asia.. Og har aldri falt helt for storbyer.. Jeg har opplevd Tallin, Dublin, Praha og Paris.. Og jeg har rett og slett ikke blitt spesielt imponert en eneste gang :( Kunne så gjerne likt å se at dette endret seg… Jeg har jo lyst til å reise, uten å måtte reiste i et døgn :P

Så fantastisk :)
Jeg har veldig lyst på førjulstur, men tørr ikke bestille noe. Har jo ikke peiling på hvordan formen er da.

Hjertet mitt lengter etter London!!

Så fantastisk :)
Jeg har veldig lyst på førjulstur, men tørr ikke bestille noe. Har jo ikke peiling på hvordan formen er da.

Hjertet mitt lengter etter London!!
London synes jeg blir for mye folk igjen:-) men elsker shoreditch og Camden town i London❤️

Sambo er fra Roma så jeg har feiret jul i Roma flere ganger :) Nydelig by i desember og man får faktisk litt julestemning også selv om det ikke er snø ;-) Som nevnt over er det også ganske få turister i desember -stort pluss! Mener å huske det oftest har ligget rundt norsk høst-temperatur :) Kan anbefale byen på det sterkeste (selv om jeg selv helst holder meg i Norge i jula, er litt jule-freak!) :-D

Åh, jeg har bodd i London i flere år, og elsker det. Hadde fortsatt bodd der om jeg kunne! Men så ferdes jeg for det meste der det ikke er turister da :) Sentrum er no-no!
Ja, vi har bodd i Knightbridge i sommer, og det er jo meget flott der, men som du sier: sentrum er no-no!

Spesielt med ei lita på 3 år:-)
Det ble for mye folk rett og slett.

Back
Topp