Siste dag i 2009

prat i vei folkens, jeg skal legge meg snart tror jeg.

Hipp hurra for oss som har 8 års bryllupsdag. [:D]

Håper alle får en flott nyttårsfeiring! [:)]

grattis med dagen, kiki[:)]

her skal vi pakke snart. blir bursdagsselskap før vi kjører hjemover. der venter selskap til naboen kl 18. lurer på om vi har rene, pene klær til alle, har jo ikke vært hjemme en hel dag siden 1.juledag[8|]

thomas opp kl halv 10 i dag, mer enn 3t mer enn vanlig det

ha en fin nyttårsaften damer[:)]

Snart ferdig pakket for hyttetur vi nå[:)] N sov til halv åtte og vært bare god siden det. Nå mens vi pakke drive han og danser til Kaptein sortebill på ommet sitt samtidig med han leker[:D][:D]

Også tester han ut keyboardet han fikk til jul, med mikrofon[:D][:D]

Gratulerer med dagen kiki! [:D][:D]

I natt trodde jeg at jeg skulle dø. Fy faen, så dårlig jeg var! Spydde som en gris halve natta, samt sprang på do imellom. Nå er jeg ikke kvalm lengre, men løper fremdeles litt på do, er trøtt og shaky i kroppen. Ikke i slag nei... [&o] også jeg som skulle på jobb i dag, hadde faktisk gleda meg til det jeg... [&o] Ligger på sofaen og prøver å få i meg et glass saft nå, burde spist noe, men tørr ikke...
Blir noget amputert feiring her i dag da, ikke at vi hadde så store planer fra før av. Håper jeg klarer å spise kalkun, og holde på den! [;)]

Håper dere andre får en utmerket nyttårsaften, og takk for det gamle jenter! [:)]

Åh det var deilig å sove leeeenge i dag! [:)]

Gratulerer til Kiki! [:)]

Hannah var veldig fornøyd med seg selv i dag da alle julegavene var kommet på plass igjen! "Jeg er så stor å flink jeg!" sier hun. [;)] Hun kunne også informere om at julenissen hadde sagt at han hadde ferie nå og skulle reise hjem. [:D] Det har hun jo rett i, nå er vel jula over.
Det har vært så koselig på juleferie men jeg kjenner at det skal bli godt å komme hjem å få roet litt ned før babyen kommer. Må jo gjøre klart det siste til det også.[:)]

Takk for det suki! [:)] har fått ned et glass saft og en skive med nugatti nå, og det har holdt seg inne så langt i allefall. Lykke til på gavejakt, det er noe herk å finne gave til mannfolk som egentlig ikke ønsker seg noe særlig! 

God bedring Skrållan! [:o]

Til lykke med dagen kikki[:D]

Her går alle nyttårsplanene i dass, de me sko te har fått syk unge men skal til noen andre venner men ikke før i 8 tiden så me spise hjemma fyst..

Lille jentå ligge å presse på i alle kanter og har litt vondt for å gå i dag kjenne eg så glede meg isje akkurat te i kveld kan eg sei[8D] får ivertfall håpa at det isje skjer någe før itte 24 då kan hu få lov å komma for nå e eg lei 12 dager te termin i dag[:)]

Ha en fin nyttår alle sammen[:D] snakkis i 2010[:)]

Gratulerer Kiki!![:D]

God bedring Skrållan[&o][&o]

Maiå: Krysser fingrene for en 2010-baby![;)] Spennende[:D]

Sitter her og klarer ikke avgjøre hva vi skal i dag....[8|][8|] jeje-- blir vel til noe til slutt[8D]

Takk for det gamle og godt nyttår jenter!!![:D][:D]

Takk skal dere ha jenter! [:)]
Synes du fikk kjøpt mye jeg suki, selv uten masse penger! [:)] Pleier ikke å bruke masse penger på gaver til hverandre vi heller.

Da har vi spist et bedre måltid! Jeg synes jeg fikk spist mye, med tanke på magen, hehe. Ida drakk seg vel mer mett da, hun skulle skåle for det nye året annethvert minutt. Etter middagen har ungene kosa seg med noe godteri og barne-tv, og nå skal de snart legge seg. Håper de sover over rakettene, for jeg og sambo tror ikke vi klarer å holde oss våkne vi heller, hehe. Han har jo ligget våken sammen med meg i natt, og spylt av spybøttene mine og holdt unna håret mitt, snille kjæresten. Så i dag er vi trøtte!

ORIGINAL: suki

ORIGINAL: Skrållan

Takk skal dere ha jenter! [:)]
Synes du fikk kjøpt mye jeg suki, selv uten masse penger! [:)] Pleier ikke å bruke masse penger på gaver til hverandre vi heller.

Da har vi spist et bedre måltid! Jeg synes jeg fikk spist mye, med tanke på magen, hehe. Ida drakk seg vel mer mett da, hun skulle skåle for det nye året annethvert minutt. Etter middagen har ungene kosa seg med noe godteri og barne-tv, og nå skal de snart legge seg. Håper de sover over rakettene, for jeg og sambo tror ikke vi klarer å holde oss våkne vi heller, hehe. Han har jo ligget våken sammen med meg i natt, og spylt av spybøttene mine og holdt unna håret mitt, snille kjæresten. Så i dag er vi trøtte!

Stolen kosta 500 på jysk og buksa 50 på wearhouse! [;)] Pleier vanligvis å shoppe for ihvertfall 1000 lappen, men det gikk ikke denne gangen.

Genialt! [:D][:D] kan fort se ut som en mye dyrere gave!

Back
Topp