Siste dag av mammaperm...

tweety78

Elsker forumet
...sukk! Vil ikke begynne å jobbe igjen... Huff.. Men blir nok litt ok også, er bare det å komme i gang igjen som er litt tungt. Kommer jo til å være helt dum som ett brød også, he he, har jo gått et år uten å ha tenkt så mye som en tanke på sykepleie i det hele tatt![:D] Men jeg har blitt en reser på å skifte bleier og matinger da[;)][8D] Neh, det går nok bra dette også som alt annet[:)] Blir bare så trist å være borte fra Oda hele dagen..er jo ikke vant til det noen av oss.
Gleder meg allerede til jeg blir henta utenfor jobben 15.30, he he![:D]

Det går nok bra skal du se - du syns nok det er ok når du først kommer
igang. Det gjorde jeg....
Jobber du som sykepleier? Sykehjem eller sykehus?
Skal mannen være hjemme nå eller??
Ønsker deg bare lykke til...dagen går nok fort skal du se[:D]

Å tenk på det vennen,hvor fort denne tiden har gått hjemme med snuppene våre.
Om 1 mnd kommer jeg også tilbake,du får sørge for at alt er bra til da,hehe[:D]
Lykke til,tenker far hjemme også skal få kjørt seg nå gitt[;)]

Good løkk på jobb igjen og lykke til med den nye hverdagen! Det går så bra så! Blir nok godt å komme seg ut blant folk uten vogn, unge og sovetider, mat-tider, stelleveske, bleier, melk, smokk.. 

Lykke til på jobb! Skal se det blir ekstra deilig å komme hjem etter å ha vært borte....[;)]

Min siste dag også.....men jeg har hatt sånn flexsi tid på den nye jobben de siste 3 ukene......kommet og gått som  jeg vil...har passa  veldig bra for da har jeg fått  en myk overgang med å sende han i barnehagen og ta en tur på jobb noen timer vær dag. Den nye barnehagen som endelig er klar fra tirsdag er bare 5 minutter fra jobben....det blir helt perfekt ..spesielt de 14 dagene som jeg er alene med Casper.

ORIGINAL: maoam

Lykke til på jobb! Skal se det blir ekstra deilig å komme hjem etter å ha vært borte....[;)]

Back
Topp