Siste boken du leste??

Herewegoagain

Forumet er livet
Julikulene 2020
Hvad er den siste boken du leste? (eller hørte?)

Jeg har hørt på Harry Potter som lybok lest av Stephen Fry! kjempe artig!
Leser nå Jane Eyre (begynner på engelsk bachelor til høsten)

Liker du kanskje ikke lesing/bøker?

Bok 15 eller 16 i Sagaen om Isfolket, husker ikke helt hvilket nr :p

Elsker å lese bøker, men har ikke hatt tid og ork på en evighet, nå er det endelig tid:Heartred
Elsker Isfolket :) noen av bøkene er “mindre bra” men gode i sammenhengen :)
Har lest dem alle flere ganger, men oftest de første 6 vil jeg tro

Hvad er den siste boken du leste? (eller hørte?)

Jeg har hørt på Harry Potter som lybok lest av Stephen Fry! kjempe artig!
Leser nå Jane Eyre (begynner på engelsk bachelor til høsten)

Liker du kanskje ikke lesing/bøker?
Bok 15 eller 16 i Sagaen om Isfolket, husker ikke helt hvilket nr :p

Elsker å lese bøker, men har ikke hatt tid og ork på en evighet, nå er det endelig tid:Heartred
De siste to bøkene jeg leste var bok 1 og 2 av Isfolket på lydbok (neste kommer ut på Storytel i slutten av juli). Dette er tredje gjennomlesning, første gang var jeg 16, så 20 og nå 39! Merker at synet mitt på dem har endret seg, men setter fortsatt pris på dem.
Før dette hørte jeg på hele Harry Potter-serien med Stephen Fry. :Heartred Gjennomlesning nr ...? :joyful: Vet ikke, men det blir ikke siste iallfall. :love7

På utkikk etter god fantasy hvis noen har anbefalinger! Er vel på tide jeg leser noe nytt. :hilarious: Må være lydbok da, pga babyen.

De siste to bøkene jeg leste var bok 1 og 2 av Isfolket på lydbok (neste kommer ut på Storytel i slutten av juli). Dette er tredje gjennomlesning, første gang var jeg 16, så 20 og nå 39! Merker at synet mitt på dem har endret seg, men setter fortsatt pris på dem.
Før dette hørte jeg på hele Harry Potter-serien med Stephen Fry. :Heartred Gjennomlesning nr ...? :joyful: Vet ikke, men det blir ikke siste iallfall. :love7

På utkikk etter god fantasy hvis noen har anbefalinger! Er vel på tide jeg leser noe nytt. :hilarious: Må være lydbok da, pga babyen.
Ok kanskje vi liker litt det samme :)
Prøv A Court of thorns and roses serien (Sarah j Maas)

Hvor lytter du?
Jeg fant mye bra på Storytel da jeg brukte den :)

Lasarus effekten av Tom Egeland er siste lest. Men hører uten ekko nå av Anne Holt

Ps jeg leser mest på engelsk

Holder på med bøkene om Elling, holder på med den tredje nå. Fikk den siste i bursdagsgave i går.

Takk for tipset! Jeg fant den og skal sjekke den ut. :)
Den jeg og :)
Likte også disse.
Fant noen serier som var Peter Pan og Alice in Wonderland inspirert :D
Let litt på forslagene som kommer opp rundt disse også, så kommer det en del god fantasy :)

Vedlegg

• FB_IMG_1562253004366.jpg
    FB_IMG_1562253004366.jpg
    18,1 KB · Visninger: 4
  • FB_IMG_1562252999687.jpg
    FB_IMG_1562252999687.jpg
    19,2 KB · Visninger: 4
  • FB_IMG_1562252943726.jpg
    FB_IMG_1562252943726.jpg
    17,8 KB · Visninger: 4
Den jeg og :)
Likte også disse.
Fant noen serier som var Peter Pan og Alice in Wonderland inspirert :D
Let litt på forslagene som kommer opp rundt disse også, så kommer det en del god fantasy :)
Takk, så snilt. :) Lagt til alle i bokhylla, nå har jeg noen uker med lytting foran meg!

Jeg vurderer forresten å begynne på A Song of Ice and Fire.

Last edited:
Har dere forresten lagt merke til at en bok tar fire ganger så lang tid som lydbok? :eek:

Back
Topp