Siste bildet du tok?

Siste bildet er av leppa som er vond, sendte bilde til mannen på sjøen. Trengte litt sympati ;)

ImageUploadedByBV Forum1453616147.742238.jpg
 
5cb310387e54ba16b20f2755969fe33c


Screenshot :p
 
Var på Max og testet ut den nye vegetar/veganmenyen deres, så da måtte jeg ta et bilde.
2197c45a-773c-4af1-8fd2-59c991e6d2b8_zpsbeeeglrb.jpg
 

Joda, helt okei til å være junkfood, spiste den veganske varianten av greenburgeren. Og smakte litt av kjærestens BBQ Oumph sandwich også- den var ganske spicy, men god :)
 
Hadde bare kjedelige bilder inntil i dag. Men nå er jeg på babymoon og drikker non-alcoholic frozen mango ett eller annet ved bassengkanten, og det er helt nydelig å komme vekk fra hverdagen litt. :D Ikke alle har skjønt at jeg gidder å dra på ferie som gravid, men man trenger jo ikke gi opp livet heller, akkurat. :) Litt svangerskapsplager i form av hodepine nå og da, men ellers er formen helt fin.
ImageUploadedByBV Forum1453916418.606849.jpg
 
Hadde bare kjedelige bilder inntil i dag. Men nå er jeg på babymoon og drikker non-alcoholic frozen mango ett eller annet ved bassengkanten, og det er helt nydelig å komme vekk fra hverdagen litt. :D Ikke alle har skjønt at jeg gidder å dra på ferie som gravid, men man trenger jo ikke gi opp livet heller, akkurat. :) Litt svangerskapsplager i form av hodepine nå og da, men ellers er formen helt fin.
Vis vedlegget 158770
Ååååå... Så misunnelig akkurat nå :) kos deg å nyt det max! :)
 
Hadde bare kjedelige bilder inntil i dag. Men nå er jeg på babymoon og drikker non-alcoholic frozen mango ett eller annet ved bassengkanten, og det er helt nydelig å komme vekk fra hverdagen litt. :D Ikke alle har skjønt at jeg gidder å dra på ferie som gravid, men man trenger jo ikke gi opp livet heller, akkurat. :) Litt svangerskapsplager i form av hodepine nå og da, men ellers er formen helt fin.
Vis vedlegget 158770
Missunnelig!
 
Snapchat-3233742319112686892-1.jpg
 
Back
Topp