Siste bilde av deg?

Har ikke noen veldig nye bilder av meg, men dæsjer ut et fra dåpen jeg[:D]
Her er meg og min lille familie[:)]


 
har bare bilde av meg og snuppa... bilde ble tatt i går kveld :)

 
Her e bilde av meg å Sandra på farsdagen før me sko kjøra te oldermor og olderfar på middag[:)]



Litt stort bilde vist.. kopierte fra fb.[8D][;)]
 
ORIGINAL: mamma.til.2
har bare bilde av meg og snuppa... bilde ble tatt i går kveld :)


Så koselig bilde ;) du er så søt, må 'vise' deg mer her inne så de andre og kan se deg, vi rogalandsjenter har jo vært så heldige å se deg in real life lissom ;-)
 
God morgen alle sammen [:)]
 
ORIGINAL: Maria 82

ORIGINAL: mamma.til.2
har bare bilde av meg og snuppa... bilde ble tatt i går kveld :)


Så koselig bilde ;) du er så søt, må 'vise' deg mer her inne så de andre og kan se deg, vi rogalandsjenter har jo vært så heldige å se deg in real life lissom ;-)



joisann tusen takk Maria:))
hmm satt pris på det komplemanget, det jore dagen min bra :))

må jo få si at du er ei utrolig flott dame du og da[:D][:D]
 
Når jeg tenker meg om, så har jeg aldri lagt ut bilde av meg selv her, annet enn ett av magen min[:)] Så her er jeg jenter[:D] Også Oliver da selvfølgelig[:D] Tatt i går...


edit; flotte jenter her inn altså!![:)]
 
ORIGINAL: litlepip

Når jeg tenker meg om, så har jeg aldri lagt ut bilde av meg selv her, annet enn ett av magen min[:)] Så her er jeg jenter[:D] Også Oliver da selvfølgelig[:D] Tatt i går...


edit; flotte jenter her inn altså!![:)]


Flott mamma og Sønn der ;)
 
ORIGINAL: Malin A

ORIGINAL: litlepip

Når jeg tenker meg om, så har jeg aldri lagt ut bilde av meg selv her, annet enn ett av magen min[:)] Så her er jeg jenter[:D] Også Oliver da selvfølgelig[:D] Tatt i går...


edit; flotte jenter her inn altså!![:)]


Flott mamma og Sønn der ;)

Tusen takk!! Utrolig hyggelig å høre[:)]
 
Første bildet av meg her på BV!!



Slenger med et bilde av hele familien..
 


Det siste bildet av meg, har akkurat klart å gå ned nesten 15 kg og jaggu er jeg gravid igjen :P Det ligger vel noe i underbevisstheten min om at det er gøy å slanke seg. Tatt for at par dager siden :)
 
Masse koselige bilder av vakre mennesker =)
 
Back
Topp