Siste baby

Lurepus

Gift med forumet
VIP
Himmelbarn
Desemberskattene 2014
Desemberskatter 2016
Januar 2017
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
Dette blir med all sannsynlighet den siste babyen vår og jeg kjenner allerede på et behov for å kjøpe alt det jeg har hatt lyst på tidligere, men ikke tatt meg råd til :rolleyes: Jeg prøver også å bare nyte alt ved svangerskapet til det fulle! Noen flere her som vet at dette blir siste barnet?

Dette blir med all sannsynlighet den siste babyen vår og jeg kjenner allerede på et behov for å kjøpe alt det jeg har hatt lyst på tidligere, men ikke tatt meg råd til :rolleyes: Jeg prøver også å bare nyte alt ved svangerskapet til det fulle! Noen flere her som vet at dette blir siste barnet?
Samboeren har to jenter fra før, vi har ei sammen og venter en til sammen. For han er dette hans siste og dermed min siste. Han ett også 9 år eldre enn meg så han er ferdig. Er bare kjempeglad jeg fikk viljen om en til så datteren vår har et søsken hjemme her også <3 men plutselig er jeg heldig at det er to i magen haha.

Vi har 2 gutter fra før og dette blir vår siste. Jeg blir 38 i januar og vil ikke prøve på en til etter denne er født. Hadde vi vært i 20-årene da vi traff hverandre hadde vi sikkert fått 4-5 barn sammen! :joyful:

Vi har en av hver fra før. Dette blir den tredje og siste. Vi mistet i uke 10 i sommer. Usikker på om jeg orker mer hvis vi mister nå.

Vi har en fra før og skal ha nr 2 og det er siste for min del. Kroppen min tåler ikke et svangerskap til rett og slett:dontknow
Ønsker heller ikke flere enn 2 :happy:

Om dette går veien blir det vår nr 2, og siste. Er en av de som synes at å være gravid er grusomt

Vi har en av hver fra før. Dette blir den tredje og siste. Vi mistet i uke 10 i sommer. Usikker på om jeg orker mer hvis vi mister nå.
Sniker - og sier gratulerer :) jeg er i juli (på slutten)
Håper dette er terminspire!

Til trådstarter: unn deg allt du har drømt om og har råd på :angel8

Jeg har en fra før, samboer har tre. Jeg kunne ha tenkt meg flere, men han sier stopp, så da blir det siste. Han sterilisere seg etter fødsel, hvis dette går bra.

Sniker - og sier gratulerer :) jeg er i juli (på slutten)
Håper dette er terminspire!

Til trådstarter: unn deg allt du har drømt om og har råd på :angel8
Takk takk. Mest sannsynlig blir dette et juli barn også. Jeg har født 37-0 og 39-0 de andre to jeg gikk til termin med. Har ikke grunn til å tro at dette blir anderledes.

Vi har en og ønsker oss tre :dummy::dummy1::dummy:

Vi har én fra før og stopper nok på to. Er ikke fremmed for tanken om tre, men slik vi bor og mye av samfunnet ellers passer fint med to barn. Så har nok slått meg til ro med to:)

Gleder meg til babytiden og permisjonslivet!

Var egentlig 100 % sikker på at babyen jeg fødte i fjor skulle være den siste, men så ombestemte vi oss. Denne gangen er det ingen tvil om at det er siste:happy: Alle gode ting er tre ❤️

Dette blir andre og siste babyen på oss :) vi har verken økonomi eller plass nok til flere, så vi er 100% sikre på at ikke det blir noen fler :p

Andre og siste på oss også. Tenkte opprinnelig at det sikkert holdt med en, men innså at jeg ville ha en til. :)

Dette blir vårt tredje og siste barn :)
Mannen steriliserer seg når babyen er ute.

kos deg og kjøp det du har lyst på. Er litt i samme gate ;)

Dette er vårt siste barn :) Det er mitt andre og hans tredje. Jeg er 40 og fyller 41 like før babyen skal komme. Det var nå eller aldri ;)

Dette blir nr 2 og flere blir det ikke. Vi blir begge 37 neste år, og attpåtil må vi igjennom IVF for å få barn. Så det blir ikke flere om dette går veien, selv om vi nok begge to gjerne skulle hatt en tredjemann.

Blir første og siste. Han har to fra før, så da synes vi familien er komplett. :Heartred

Back
Topp