Siste avstemningsdag!!!!

JanetMH

Flørter med forumet
Moderator
⭐️ Babyverden Stab ⭐️
VIP

Lurer du på hvem som stikker av med alle de flotte premiene i forumkonkurransen? Listen over finalistene er klar, og de trenger DIN stemme for å vinne.

Du finner saken her: http://www.babyverden.no/sider/Stem-pa-din-favoritt-i-forumkonkurransen/

Det er mulig å stemme én gang per ip-adresse. Prøver du flere ganger, vil du få beskjed om at de allerede har registrert din stemme. Det er lov til å stemme på seg selv, og du kan påvirke resultatet med å få andre til å stemme på nettopp ditt innlegg.

Se forøvrig Konkurransereglene.

Lykke til!

.

Hvilke kriterier gikk dere etter da dere plukket ut finalistene blant de nominerte bidragene?

Oii, jeg er plukket ut !! ;-) Nå ble jeg overraskende glad!

(men nicket mitt er Lillan, og ikke Lillian :))

China pop online shopping websites list

So I conducted a search, and I was trying to find some china pop online shopping websites, hoping to find cheap prices and free shipping worldwide, and decided to mark down the ones that are china hot shopping websites. So let's get started: 

* Note, these are in random order. These are not in order for most popular.
If you have any china pop online shopping websites, post it here and I will add it to the list.

oooh, jeg er en av finalistene, så morro!! Aldri vært det før!!

Tenk at mitt inlegg kom med (selv med skrivefeil i overskriften)!

Jeg har aldri vært nominert eller vunnet noe i hele mitt liv så dette er helt utrolig spannende! Har lest mange gode inlegg i konkuransen så jeg vinner nok ikke akurat, men bare det å få være med er jo helt fantastisk! Tenk om jeg og spiren min får en fin premie? jippi!

Back
Topp