Siskens lengste vitsetråd døper den om jeg

Sisken

Gift med forumet
her kan dere legge inn vitser hvis dere har lyst[:D] Ikke meningen å lage en testtråd altså[8D][:D]
 
mitt første bidrag[:D]
 
 
Polkøen
En bonde fra Frøya som skulle inn til Trondheim. Han skulle på Vinmonopolet og kjøpe drikkevarer til sønnens bryllup, men hadde aldri vært på polet før, så han måtte spørre seg fram. Han stoppet en mann i Nordre gate og spurte hvor polet var, og denne sa; - Gå nedover Kjøpmannsgata, der vil du se en lang kø. Der er det.
Mannen tusla nedover den nevnte gata, og i enden av gata hadde pinsemenigheten tilfeldigvis dåp den dagen. Det var lang kø av folk som skulle døpes, og Frøyværingen stilte seg opp i køen, i den tro at her var polet.
Lenge etter ble det hans tur, og to kraftige karer dukket ham under vann, dro ham opp igjen og spurte høyt: - Så du Jesus? - NEI! svarte mannen.
De dukket ham under igjen, dro ham opp og spurte - Så du Jesus ? - NEI! svarte han igjen.
Under med ham igjen, opp igjen, - Så du Jesus?! - NEI!!!!!" ropte mannen fortvilet.
Etter at dette hadde gjentatt seg en stund ble mannen lei og ropte:- NEI!!! E' dåkker sikker på at de' va' her han drukna da?
 
 
 
Ny Porsche, kr. 5,000

En mann satt og leste avisen ved frokostbordet da han ser en interessant annonse som lyder 

"Ny Porsche, kr. 5,000"

Mannen synes dette virket utrolig og regnet med at det var en spøk, men tenkte for seg selv "Det er verdt et forsøkt".

Så han drar til adressen og spør damen som åpner om å få se på bilen hun har til salgs. 

Hun viser ham bilen, og han får se en nydelig rød Porsche.

- Utrolig, utbryter mannen. - Kan jeg få prøve den en tur?

- Greit, svarer damen.

Mannen tar seg en prøvetur og mot all formodning fungerer den helt perfekt. Når han kommer tilbake til huset spør han hvorfor hun skal selge bilen så billig.

Damen sier med latter i stemmen:

- Mannen min stakk nylig av med sekretæren sin og sa at jeg kunne beholde huset og møblene, men at jeg skulle selge Porschen og sende han pengene.
 
Grått hår

Ei lita jente sitter ved kjøkkenbordet mens moren tar oppvasken. Hun kikker på moren noen minutter før hun spør hvorfor hun har et og annet grått hår.

- Jo, det skal jeg si deg, svarer hun. - Hver gang du gjør noe galt, som jeg blir lei meg for, får jeg et nytt grått hår.

Jenta blir sittende og gruble over det moren nettopp sa før hun sier,
- Mamma, hvorfor er alt håret til mormor grått?
 
[:D]
 
Prøver å teste noe jeg lærte på juniforumet.[:D]
 
ORIGINAL: sisken

en liten innleggstest[:D]
 
[:D]
 
[:D]
 
[8|]
 
[8|]
 
ORIGINAL: sisken

en liten innleggstest[:D]
 
ORIGINAL: sisken

en liten innleggstest[:D]
 
ORIGINAL: sisken

en liten innleggstest[:D]
 
ORIGINAL: sisken

en liten innleggstest[:D]
 
ORIGINAL: sisken

en liten innleggstest[:D]
 
ORIGINAL: sisken

en liten innleggstest[:D]
 
ORIGINAL: sisken

en liten innleggstest[:D]
 
ORIGINAL: sisken

en liten innleggstest[:D]
 
ORIGINAL: sisken

en liten innleggstest[:D]
 
ORIGINAL: sisken

en liten innleggstest[:D]
 
Back
Topp