Sirkus ?

kosermeg

Forelsket i forumet
Tar du, eller kommer du til å ta med ungen(e) med på sirkus?
Jeg syns ikke noe om det. Jeg vil ikke at ungen min skal oppleve noe jeg syns er grusomt å se på.

Nei. Heldigvis kommer ikke sirkus til denne lille plassen. Så slipper "mas"

Do'h ! Fra mobilen vel ;)

Nei ! Støtter ikke dyremishandling.
Da må det isåfall ha vært sirkus uten dyr.

♥9 November 2008♥
♡9 Februar 2014 ♡

Min forrige kjæreste tok meg med på sirkus på bursdagen min for jeg ville så veldig dra. Men d var ikke en like god opplevelse som når jeg var lita. Er ikke lysten til å dra på sirkus igjen etter det. Hun har ikke spurt enda, så kanskje..

Fra min futuristiske aiPædd

Nei. og ungene vet hvorfor, så dem spørr ikke engang..

Vi har vært på sirkus Sorba, og det var helt fantastisk!

De hadde hester, hunder, en due og geiter når vi var der, og det synes jeg er greit.

Ville aldri lært ungene at det er greit at en elrfant står på hodet og lignende. Sirkusfolka kan nekte så mye de vil, men det er dokumentert fæle metoder for " trening" av disse dyra, skjult kamera. Ingen med littegranne vett i hue går på sirkus med dyr.

Nei men det er fordi jeg ikke tåler sagflis og høy, hester og støvet der, gidder ikke og dope meg ned heller.

Vi har vært men kommer nok ikke til å dra igjen.. trist syn..

♡♥mor til to♥♡

Nei! Jeg vil ikke betale dyremishandlere og ei heller lære datteren min at det sirkus er morsomt.
Kommer til å være ærlig på at dyrene ikke har det bra den dagen hun evt. spør selv.

Aldri vært så vet ikkje kossn det er... Men som noen sa over her.. elefanter som står på hodet.. i kalde norge?? Neei takk, dessuten koster det skjorta sjøl om de putter rabatt kuponger i postkassen i 2 dager!

Sent from my HTC Wildfire S A510e using BV Forum mobile app

Back
Topp