Sirkus

Eldorado

Forumet er livet
Har noen av dere tatt med dere barna på det? Det er sirkus i Skarnes i kveld, og jeg har kjempe lyst til å ta med meg Julie. Komme oss ut å finne på noe som familie :)
Er hun litt liten kanskje? Er redd for at hun skal bli redd.

Hvis ikke du e redd for at ho ska bi skremt av de høye lydene eller blir kald så skal det gå bare bra.

E personlig villa ha venta i noen år tell før e tok med min kar på sirkus.
Dyrt e da og når de e så små så har de ingen glede av det, og kommer ikke tell å husk det når de blir større.

jeg hadde ikke tatt med gullet på sirkus nå. For jeg vet av erfaring at det er lenge å sitte stille for de,samt det er mye høye lyder og skummelt lys for de små.

Og så ser jeg ikke poenget i å betale i dyre dommer for noe som potensielt er en veldig kort hygge, hehehe!!

Ja, jeg er redd for det serru. At hun skal bli redd de høye lydene, og blir hun det må vi mest sannsynelig gå hjem. Var halvpris i dag, derfor jeg tenkte vi kunne reise, men da kan det hende vi finner på noe annet :) Kanskje vi reiser til dyreparken på svenskegrensa i stedet. Hun er veldig glad i dyr, så det hadde sikkert vært bedre!

Og btw. Jeg hakke peil på hvor mye sånn sirkus koster for tida, men halvpris hjelper sikkert ikke så mye. hehe!!

Jeg signerer de oppe her, siden jeg er enig i det. Hun vil sikkert ha mer glede av det når hun blir litt eldre.

Var på sirkus når han var rundt 6 mnd (eller noe) da hadde han hørselsvern på seg (rosa for sikkerhetsskyld, hehe) Var ikke så veldig kjekt, for det er masse masse mennesker og vi måtte sende han på rundgang til alle de som var med (vi var 4 voksne) for han begynte å kjede seg.
Jeg hadde nok ikke tatt han med nå som er så rastløs =) Varer ganske lenge =)

Back
Topp