Sirkus Merano

• Trådstarter Trådstarter Choice
  • Opprettet Opprettet
C

Choice

Guest
Vet det leveres ut mange sånne gratisbilletter.. Er det noen som vil bli kvitt sine? Eventuelt vet hvor man kan få tak i?
Har ikke råd til å betale 1100kr for oss tre liksom...[&:] Fytti så dyrt det er!!

er det ikke bare sånne rabattkuponger som deles ut??
tror ikke det er gratisbilletter![8|]

Arnardo mener du?

Vi fant kuponger på 50% av billettprisene på butikken.

Ellers vet jeg mange får gratis billetter gjennom jobben o.l. Vi får ikke lenger pga frykt for smørestempel[8D]

Hihi.. mente ikke gratisbilletter nei.. Mersom rabattkuponger ja! Hihih.. 50%[:)] Gaaaad.. tviler på at folk hadde gitt bort gratisbilletter også[8D]
Men synes det er sykt dyrt med 400kr per voksen og 300 for barn.. Djiiis...

Mente Merano ja.. det er dem som kommer til Trondheim til helgen!

ORIGINAL: Tornerose:D

Hihi.. mente ikke gratisbilletter nei.. Mersom rabattkuponger ja! Hihih.. 50%[:)] Gaaaad.. tviler på at folk hadde gitt bort gratisbilletter også[8D]
Men synes det er sykt dyrt med 400kr per voksen og 300 for barn.. Djiiis...

Vi tok med rabattbilletter men tror de er kastet nå, kan se for deg på butikken neste gang om de har flere.

Det var 50% på tribuneplassene og 70 kr i avslag på de andre mer eksklusive plassene[;)]

Mener å huske at de er stemplet med tidspunkt og dato. Men om du ser litt på butikker, banker osv, så ligger det ofte der.

Ahh... der er noen engler[:)][:)][:)]

Schmoopy: det er Merano, det er jo bare i Trondheim.. Ser du er fra Oslo[:)] Men tusen takk allikevel!

Mamman til Emil: Tipper det må være i Trondheim..[&:] Står det ikke Trondheim osv på dem da? Veeeeldig snill du er!

Jaa.. de sa så[&:] Så da tror jeg at jeg holder meg hjemme.. Hvis jeg ikke finner noen slengende rundt omkring... Hvor i alle dager fikk du så mange da Mamman til Emil? *misunnelig*
Har ikke vært på sirkus siden jeg var liiita.... Også fikk jeg så lyst på sukkerspinn da jeg så på TV idag[8D]

Jeg bor i trondheim og jeg tror vi har en del rabattkuponger på jobb som du kan få :) Du kan jo komme innom jobben min og hente dem eller så kan jeg sende dem til deg.

Bare send meg en PM hvis du vil ha dem :)

Back
Topp