Sippeguri

Sebastians`mamma

Forumet er livet
Nå har jeg holdt på i hagen,og ting begynner endelig å nærme seg ferdig der også. Men, jeg klarte å skalle hodet mitt i hushjørnet i det jeg skulle reise meg opp. Tårene bare spratt ut og jeg begynte å grine. Ble SÅÅ sår etterpå [:)] Herregud.. Skal ikke så mye til før jeg er helt uttafor, og det er IKKe likt meg! Prøvde å skjule det for sambo da... he he

Klarer meg uten tårer, men det er rett før ganske ofte....... Og det skal ingenting til... Merker mer et voldsomt sinne jeg da, også det klarer jeg enn så lenge å kontrollere.. Kan bli tor forbanna over at det ikke har mer servelat i butikken feks.... Helt idiotisk....[:D]

uff da...er ikkje ås ille plaga med det denne gangen her..men forrige gang..oh my god, reine niagara falls!!
det går nok over med tida snuppa.
eg deriomt føler meg berre FEITE!!![&o][:@][:'(][&o]

Der passer jeg å inn med glans..hehe Syntes de tårene har kommet hele tia denne uka jeg..hehe

godt å høre at det er fler av oss[:D] tuter for det meste føler jeg.. og stakkars min kjære skjønner ikke alt helie tida,men det gjør jo ikke jeg heller[:D]

tror jeg er litt rar jeg....er egentlig ganske humørsyk til vanlig, og det skal som oftest lite til før jeg begynner å tute....og mannen min og brødrene mine skal ikke mobbe mye før jeg tenner på alle pluggene (liten hissigpropp[:D]). Men jeg er plutselig så tolerant og avbalansert....kanskje jeg har feil hormoner eller noe[:D]

begynte å grine fordi jeg tapte i kortspill her om dagen.. hahaha.. snakke om å være sippete.. sånn pleier jeg IKKE  være.. måtte gå på badet å grine i fred så ingen så meg.. hihi.. huff..

ORIGINAL: hetta

begynte å grine fordi jeg tapte i kortspill her om dagen.. hahaha.. snakke om å være sippete.. sånn pleier jeg IKKE  være.. måtte gå på badet å grine i fred så ingen så meg.. hihi.. huff..

he he he. Man blir jo helt skrullete!

You must log in or register to reply here.
Back
Topp