sipelus..?

momy

Elsker forumet
er det fler enn meg som har litt hormon-overbelastning? [8|] huff.. idag har det vært forferdelig slitsomt....! jeg er irritert på sambo og vi har en liten uoverenstemmelse idag. ellers er det jo ikke noe problem å være litt irritert,men nå vil jeg bare gråte!! [8|][&o] heeele tiden! blæh...! så blir jeg irritert på meg selv for det,for jeg vil jo ikke! skulle prøve å snakke med han i mårrest,men da ble bare bæljing av det! arrgh!!! [:'(] så nå har jeg sittet på jobb med klump i halsen og den vil liksom ikke forsvinne!! [&o]  blir vel ikke bedre ettersom mnd går heller..? [8|] idiothormoner!!!!! [:'(][:)]

huff, det skal ikke være lett med disse hormonene.. Jeg har ikke hatt det slik til nå, men i forrige svangerskap var jeg ekstrem.. Og det er jo blodig alvor mens det står på, selv om en i ettertid kan se at en kanskje har overreagert en smule.. [;)] Jeg håper dere får løsnet på stemningen snart, så det ikke blir så tussi å være deg.

Oppmuntringsklem fra meg[:)]

Jeg har grått en hel masse, men til gjengjeld ikke vært sur en eneste gang. Går fra super blid til at tårene renner. Hehe, var de stakkars små pappaene må holde ut med

takk for gode ord! [:D] joda det ble bedre ut over dagen og vi ble venner igjen da vi var ferdig på jobb! [:)]  glad for at jeg har en som er forståelsesfull! [:)]  kan ikke huske jeg var så sippete sist! ja,ja.. [:D] jeg blir vel vant til det etterhvert! [:)] 

Jeg og sambo har det helt fantastisk nå vi! Litt grining og sånn i begynnelsen, men nå som det virkelig begynner å gå opp for oss er vi helt som nyforelska igjen!
[:)] 

Jeg sipper for den minste ting! Mannen min  bare smiler heldigvis og syntes det er søtt (ennå). Men til gjengjeld har jeg ikke vært sint og sur i det hele tatt. Ikke en gang! Jeg sipper til TV- programmer som Will & Grace, når jeg leser om brylluper i Her & NÅ osv... Men men. Følelser er bra det!!!!!!![;)]

Blir lettere rørt nå enn før. Får tårer i øyene av teite tv programmer etc hehe. Var litt hissig i går, men gikk ikke ut over noen. Jo jeg viste fingeren til en full dust, men det var det [:)]

[:D] Må vist melde meg inn i denna klubben også..!

Griner og bærer meg og tenner på alle plugger uten grunn. Feks fikk gubben kjeft her om dagen fordi han ville ta seg en dusj etter at han kom fra jobb, mens jeg hadde planlagt at han skulle ha lillemann mens jeg laga middag... [&:] Stakkars mann... [;)] Her om dagen sa han bare, "det får holde med 2 barn..." [:D]

Forferdelig plagsomt, føler meg jo så dum... [:(] Sist var jeg ikke sånn i det heletatt, men men får håpe det gir seg litt snart... [:)]
Dere har min medfølelse hvertfall... [:D]

Back
Topp