SINT!!!

Wembie

Elsker forumet
I dag har jeg vært hos legen...for det jeg trodde skulle bli min første kontroll...Men den gang ei....For det første så var legen skikkeli forsinket, enda jeg hadde time litt over 9....totalt tok legebesøket mitt hele 3 timer..For det andre så ble jeg sendt direkte inn på labben for å ta prøver...når jeg kom dit var det ingen som visste hvilke prøver jeg skulle ta, så jeg sa: at jeg trodde det var min første kontroll, så da visste vel de resten...Informerte de også om at jeg i dag var 8+5...Etter mye om og meg, fikk de tatt vekt, urin og diverse blodprøver (har vanskelige årer, så de stakk meg hele 15 ganger før de traff![&:] Også fikk jeg beskjed om å gå inn til legen igjen... Deretter måtte jeg nok en gang vente, før jeg fikk komme inn til legen, og der var jeg i hele 2 min! Han skjønte ikke hvorfor de hadde tatt så mange prøver, for de skulle først taes i uke 12...Han lurte bare på om alt var bra..? Jeg fortalte han at jeg nok en gang hadde opplevd å ha litt blod på papiret ved toalettbesøk (lyserosa) men at det ikke var sammenliknbart med blødningen jeg hadde i uke 5...Han sa det er sikkert ingen ting, ringer deg når hcg verdiene er klar, og så avsluttet han!!!!!!!!!!!!! Er så SINT! Nå må jeg nok en gang tilbake og ta de samme prøvene....dessuten føler jeg nå mer en noen gang at denne legen verken bryr seg eller har tid...skjønner jo at han har det travelt, men det må da være måte på! Vil bare skifte lege jeg nå....Æsj...dagen ble skikkeli ødelagt! Flott start på helgen[:@] jaja....

hadde bytta lege så fort som det gikk an jeg da, går jo ikke an å ha en sånn lege vel? [:'(][:'(][:'(][:'(][:'(] drittlege!!!! 

ORIGINAL: Frk. Careface

djiiiizes..[8|] jeg hadde beyttet lege asap!

Så kjedelig når det blir sånn!!!

Er jo ikke alltid så lett å bytte lege heller, men det går jo an å tenke på saken og prøve kanskje?

Har allerede vært inne og sjekket og er et par andre leger tilgjengelig....så kommer nok til å bytte i løpet av helga....ble så syyyykt skuffet....hadde gleder meg til denne dagen og dette legebesøket jeg....hater når det blir sånn! Kanskje en kvinnelig lege er løsningen....gidder iallefall ikke å gå til han samme igjen! 

[&o][&o]
du må nok få en ny lege. man ser jo legen noen ganger i løpet av disse månedene

du må til legen for å få tatt alle prøvene though...
men første runde er jo tilnærmet alltid før uke 12..jeg har alltid tatt prøvene første runde hos legen, samt så skal man jo fylle ut skjemaet og slik...
merkelig lege syntes nå jeg...

ORIGINAL: Frk. Careface

djiiiizes..[8|] jeg hadde byttet lege asap!

Har time hos jordmor 22.mars (bestilte det tidlig siden det er lang ventetid) og ny time hos legen for å ta de samme prøvene igjen den 26.mars....først tenkte jeg at jeg skulle avlyse jordmor timen, da de plutselig kom så nært...men kanskje jeg bare skal dra...bli litt kjent med jordmor, også heller satse på og dra til henne...også kun til legen for å ta de nødvendige prøvene....Syntes det hørtes myyyye bedre ut;)[:)]

Back
Topp