sint!!!!

• Trådstarter Trådstarter Nummer1(-:
  • Opprettet Opprettet
N

Nummer1(-:

Guest
jeg har en liten kar som ikkkkke er så interessert i å sove i kveld[:o][:o] bare hyyyyyler, men med en gang jeg tar han opp blir det stilt, så det er ingen ting som står på han. Han er god å mett, har raper, tørr bleie osv.... Hva gjør jeg da??????????[:o][:o][:o] Hvor lenge kan jeg la han ligge der å bælje?? Gode råd mottas med takk....

legg ett klesplagg eller noe det "lukter" deg eller pappen av. det kan ofte hjelpe på nærhetstrangen......vi gjorde det noen ganger. og det hjalp. brukte ei t-shorte

Når Ben gjør sånt så tar jeg ham ihvertfall IKKE opp av senga. Da setter du deg selv tilbake til startstreken.

Jeg er som regel på rommet sammen med ham, stryker ham over kinnet og prøver å roe ham. Liker ikke å la ham ligge og gråte. Han vil gi opp etter hvert og forstå at du ikke vil ta ham opp fordi han gråter og er vrang.

Vær streng på det, hvis ikke kommer du til å få masse tull framover fordi han lærer at hyling betyr at han blir tatt opp.

Lykke til! [:)][:)]

kan du ikke prøve å vugge han i armene dine sånn at han sovner kansje han trenger litt kroppskontakt vil kose med mamman sin[:D]
det hender jeg må gjøre det med sara [:D]

ORIGINAL: Molsy

Når Ben gjør sånt så tar jeg ham ihvertfall IKKE opp av senga. Da setter du deg selv tilbake til startstreken.

Jeg er som regel på rommet sammen med ham, stryker ham over kinnet og prøver å roe ham. Liker ikke å la ham ligge og gråte. Han vil gi opp etter hvert og forstå at du ikke vil ta ham opp fordi han gråter og er vrang.

Vær streng på det, hvis ikke kommer du til å få masse tull framover fordi han lærer at hyling betyr at han blir tatt opp.

Signerer denne!!! Funka her i gården!

ja, det er det jeg ikke vil at han skal tro...så her må jeg holde meg hard... går inn hele tiden å putter smukk, å roer han så han slutter å gråte, men straks jeg går ut er det påån igjen... stakkars[:o][:o]

ORIGINAL: Nummer1(-:

ja, det er det jeg ikke vil at han skal tro...så her må jeg holde meg hard... går inn hele tiden å putter smukk, å roer han så han slutter å gråte, men straks jeg går ut er det påån igjen... stakkars[:o][:o]

Ikke gå ut. Vent til han sovner, eller nesten sover etter at du har roet ham. Kanskje det funker bedre. Som xcrazyx sier, kanskje han bare trenger deg i nærheten ikveld.

Dette klarer du!!

Vær sterk nå, så kommer det til å lønne seg i lengden.

Stor trøsteklem!! [:)][:)]

takk for klemmen, og gode råd[:)][:)] utrolig hvor det hjelper å få litt støtte her inne[:)] nå sover han!!!...å jeg håper det varer..... [:)] så da ble det nesten 1 time med gråt[:o] (+ en likedan runde tidligere i dag...)

Så flott at han endelig sovnet!! [:)][:)] Neste gang vil det ta kortere tid [;)]

ja håper det[:)] litt uvant dette når han vanligvis er så grei å legge på kvelden[8|]men alle dager er jo ikke like....

De begynner vel bare tidlig med å teste grenser da gullene våre [;)]

spørs det ja... en liten luring[8D]men jeg "vant" denne gangen[8D]

Jepp - you go mom! 

Har hatt ett par kriger i det siste vi også, så vet akkurat hvordan du har det.  [:)]
Får trøste oss med at vi ikke er alene ihvertfall [;)]

ja det er veeeeldig mye trøst i det[:D] (spesielt når man er hjemme alene - typisk).....

Back
Topp