Sint!

Vårmamma

Forelsket i forumet
Vi har vært forsiktige med å fortelle noen om lille spiren. Men da jeg fortalte det til mamma, så villen mannen fortelle det til sin mor også. Hun lovte på tro og ære at dette ikke skulle snakkes om med noen.
Nå har jeg nettopp fått høre at hun har snakket med min svigerinne på butikken (midt i travleste lørdagshandelen) om hvor kvalm og syk jeg er denne gangen og det var ikke sånn sist. Min stakkars svigerinne visste ikke noe og jeg hadde gledet meg til å fortelle det selv til både henne og brødrene mine. Jeg er så sint at jeg får ikke sagt det!emoticon

Kjenner følelsen.... Jeg har heller ikke fortalt det til mange, men plutselig visste ei god venninne av mamma det... Mamma ble veldig overraska.. Hu hadde jo lyst til å fortelle det til venninnene sine selv når tiden var inne... Men tydeligvis noen som kom henne i forkjøpet..

Skjønner godt at du blir sint. Det er jo noe du vil fortelle selv når du er klar for det. 

Sist fortalte jeg mamma det først, med streng beskjed om at hun skulle holde det for seg selv.
Det klarte hun ikke, og "alle" fikk vite det av henne lenge før jeg fikk fortalt det selv. 

Jeg vet jo at det var fordi hun var så glad og stolt, men allikevel, denne gangen får hun ikke vite det på en stund. ;)

Utrolig frekt! Det må du få gitt beskjeden til hun om at det er IKKE greit at hun fortalte det videre.

Utrolig frekt! Det må du få gitt beskjeden til hun om at det er IKKE greit at hun fortalte det videre.

Mrs.Mona skrev:

Signerer denne!

Skjønner kjempegodt at du er sint! Synes det er utrolig dårlig når man ikke respekterer (og verdsetter) den tillitten man har fått ved at man får ta del i noe så fortrolig (og fint)!

Back
Topp