sint i dag..

nemi.marselia

Forumet er livet
typen va ute i går mens æ satt heime å så film.
å då bynte folk (nån som æ trudde va vænna å) å slænge drit om mæ.
la ut om d forje forholde mitt me en æ va gift me, som æ i ætterti fant ut bærre hadde utnytta mæ før å bi i norge å brukt alle pengene mine. men sælfølgeli så la di ut om korsen engel han va å at æ va ei skikkeli hurpe.
di fortalte masse usanheter om at æ va lætt på tråden å hadde hatt sex me aille, å så bynte di å antyde at æ va ute hos en eller ainna ælskar mens han va ute. æ satt heime å så film æ.
sælfølgeli så plaga d han å han bynte å tenke å fundere om ting.
sjønne ikkje ka folk oppnår me sånn drit

Har ikkje fått såve nåkka i natt å gråter heile tia (hormonan hjelpe jo ikkje)

Hadde lite bekjente eller vænna her fra før å men nu kan æ tydelivis ikkje stole på nån

sorry kanskje deinne hadde passa bedre på klageforume

hmm.dårlig gjort av de å drive på sånn da [:@]. Er de misunnelig på dere kanskje?? Drit i dem, konfronter med dem hvorfor de holder på sånn, og på hvilket grunnlag de kan påstå det de har sagt. Bedre å komme til bunns i dette enn å være konstant forbannet og ikke ha et oppgjør med dem.
Først og fremst forklar typen din at det ikke er sant det de har sagt. Er så typisk at noen alltid må ødelegge [:@].

har klart å ordna opp me typen e bærre litt redd før at di har sådd ett frø a tvil hos han.
ska ta mæ ett lite oppvaskmøte me en a di

Skikkelig dårlig gjort!!! Mine hormon hadde ikke tålt det nå i alle fall ... håper det ordner seg for deg og typen - så får resten bare angre en annen gang de kanskje trenger en venn!

Klem

Det er ikke ditt tap, men demmes!!!

Husk det... Sånne "venner" er ikke noe å spare på!!!

Sånne drittsekker fortjener bank!! Skal jeg ta dem nemi.marselia??

Viktigste nå er vel å snakke med samboeren din om det så du unngår at han skal utvikle noen slags mistanker, og så får du konfrontere de som har gjort dette om du orker...

Huff, sånt er aldri noe kjekt! Noen folk er bare idioter! Bruk hormonene dine mot dem, og ta et skikkelig oppgjør. Fy for noen dårlige "venner" [:@] Hvis det er dette de mener, hvorfor kunne de ikke bare si det til deg då, i stedet for å sladre til typen din??? Du skal ihvertfall være glad for at typen din fortalte det til deg, sånn at du vet hvilke typer de folkene er! Huff, ble sint jeg og nå [:@]

Fy flate for noen venner du har.
Så dårlig gjort, dem er ok ganske så misunnelige på deg siden dem sprer slike grusomme rykter...
Men trodde kjæresten din på de da? Har dere fått ordnet opp i dette mener jeg slik at han ikke går rundt og tror at dama hans er sånn...

Hadde holdt meg langt unna disse såkalte vennene dine og faktisk bedt dem alle dra til helvete først!
Finnes en del bedre mennesker her på jord for å si det sånn...

sånne venner er ikke vits i å ha!!

Vet ikke om jeg ville kalt de venner, jeg.. Hørtes ut som de største drittsekkene i to sko!!! Send de en pose med dritt (ordentlig, da), så får de samme mynt tilbake!!![;)] Fyf*** at det går an!!!!

Har du snakket med noen av dem nemi?
Kan ikke fordra folk som gjør slik og så kaller seg for "venner"!

åh fy søren for noen idiotiske folk som går rund å slenger slikt dritt!!!!!!!!!!!![:@]

som regel skylles det kun sjalusi!så synd for dem!kjenner til "venner" som baksnakker,å jeg blir så forbanna!håper du gir dem en real omgang[:D]

godt du har klarna ting med typen din iallefall!det er der viktigst at dere to vet hva som er sant å at dere stoler på hverandre!

lykke til!

har snakka en go del me typen i dag om detta.
å orka ikkje før tia å ta d opp me di andre ska bærre overse dæm nu, men ska ta dæm når d passa sånn.

men vil takke før aill støtte fra dåkk her inne[;)]

skjønne kossen du he d...... he d heilt grevligt eg og for tiå.... ikkje mye kjekt....

ikke ta dette ille opp men kan du skrive litt mindre dialekt det er helt gresk for meg.. jeg er selv møring og kan både skriveog snakke dialekt men din er seriøst vanskelig og tyde.. ikke vondt ment [8|]

ORIGINAL: nemi.marselia

ja ka ska man me fienda når man har sånne "vænna"

Du sier noe der..
Håper du finner deg SKIKKELIGE venner der du bor, som vet å sette pris på deg [;)]

*klem*

Back
Topp