Sint!! *drama*

Syns det er utrolig dårlig gjort![:@] Hadde blitt forbanna selv!

snakk om å ha respekt for andre verdier[>:][>:]

ORIGINAL: Qualitas

Signerer... visse ting kan ikke erstattes!!![>:][>:]

Jeg hadde nok dukka opp på døra hos henne, og da hadde hun bare hatt med å gi meg jakken eller gi ei meget god forklaring på hvor den befinner seg.

Hadde dukka opp på døren hennes jeg, å krevd den tilbake.. Hvis hun ikke har den, så må hun erstatte den på en måte, men det er jo heller ikke lett siden den er så gammel [&o] Men ikke la henne slippe unna, hun har tydeligvis ikke mye mellom ørene når hun holder på sånn.. !

ORIGINAL: Qualitas

ohh, hormonell?

Nei, vettu hva. Jeg hadde nok tatt en alvorsprat med henne på den familiefesten! Makan til oppførsel! Går ann å oppføre seg litt som en voksen, vel?

Det er din jakke, og du har rett til å vite hva som har skjedd.

ORIGINAL: aemde og Lille Prins

Hadde dukka opp på døren hennes jeg, å krevd den tilbake.. Hvis hun ikke har den, så må hun erstatte den på en måte, men det er jo heller ikke lett siden den er så gammel [&o] Men ikke la henne slippe unna, hun har tydeligvis ikke mye mellom ørene når hun holder på sånn.. !

sign

Huff.... Resten av det du skriver sier jo en del om henne da!

Håper du får den tilbake!!

Hey, hørtes ut som broren min! Desverre er eg i slekt med han, men eg gidd ikkje bruke energi og tid på han eingang, så i min verden eksisterer han ikkje! [:)]

Ikkje gje deg, du taper ingenting, du har ikkje noko forhold til henne å ta vare på! Men mannen din kan jo be bror sin finna den jakka fortere enn ********* då!

ORIGINAL: Kattekvinnen

Jeg hadde nok dukka opp på døra hos henne, og da hadde hun bare hatt med å gi meg jakken eller gi ei meget god forklaring på hvor den befinner seg.

Samme her[:@]

Tusen takk [:)]
Fikk roet meg litt nå, og ja eg skrev mer enn hva eg burde om henne.

Men eg er bedre enn henne for om eg hadde mistet/kastet/gitt vekk noe uerstattlig så hadde eg vert voksen nok til å bare si det som det var og vert lei meg for det og tatt konsekvensene av det.

Back
Topp