Sint baby?

dija

Forelsket i forumet
Februarlykke 2015
Flere her som har sinte babyer.
Her er mini på 5 uker veldig sint noen ganger. Når han er våken så må han ha pupp eller så bare gråter han eller er misfornøyd. Har nok av melk så kan ikke Være det. Syntes det blir litt slitsomt når han ikke kan Være våken uten å måtte gråte og være sint.

Kanskje han kjenner på noe magevondt?

Matias er stort sett bli og fornøyd, litt urolig om kvelden og natta da.

Jonas har hatt ettpar kvelda no der han har vert urolig. Trur da e ein øvegong no (4 veke imåro). Han e blitt mer våken om dagen dvs trøttare om kvelden ;) So han har roa seg når me har fått han te å kvila litt:)

Hun er stortsett blid og nyskjerrig med store øyner når hun er våken. Kan ligge noen ganger å små sutre, presse og dra beina til seg (vondt i magen). Ser det ut som han har vondt i magen da? Kanskje han bare har veldig stort behov for nærhet og kos? Merker noen ganger at hun blir sutrete og da er det enten magevondt eller kosesyk, da hjelper bare mammakos og puppen.

Jeg kan ikke se noen tegn på at det er magen. Han er 5 uker i dag. Han kan ligge våken maks 5min uten å bli sint så må jeg ta han opp holde han litt så legge han ned igjen.

Flere her som har sinte babyer.
Her er mini på 5 uker veldig sint noen ganger. Når han er våken så må han ha pupp eller så bare gråter han eller er misfornøyd. Har nok av melk så kan ikke Være det. Syntes det blir litt slitsomt når han ikke kan Være v
Jeg kan ikke se noen tegn på at det er magen. Han er 5 uker i dag. Han kan ligge våken maks 5min uten å bli sint så må jeg ta han opp holde han litt så legge han ned igjen.
Kanskje du kan spørre på helsestasjonen om henvisning til fysioterapeuten der eller til manuelterapeut. Det kan hende babyen har noen låsninger. Hvis det ikke er magen så er det kanskje noe sånt som plager han.

Trenger sikkert masse nærhet og kos da<3

Kanskje du kan spørre på helsestasjonen om henvisning til fysioterapeuten der eller til manuelterapeut. Det kan hende babyen har noen låsninger. Hvis det ikke er magen så er det kanskje noe sånt som plager han.
Men hvis han har låsninger vil ha ikke gråte på natta også ?

Men hvis han har låsninger vil ha ikke gråte på natta også ?
Nei, det kan være låsninger selv om babyen ikke gråter på natta.

Back
Topp