Sinnsykt vondt i korsryggen

UngeSpire

gravid, septemberspire <3
Har vært våken flere ganger i natt med vondt i korsryggen og bekkenet, spesielt venstre side. Er i uke 33+0. Tips til hva jg kan gjøre? Må jeg ringe føden for det? Har murringer til tider også, men ikek ofte og ikke så vonde. Har bekkenløsning

Har dere tips? Kan det være modning frem til termin?

Last edited:
Annefaler deg å ta deg en svømmetur, hvis du har noe svømmehall i nærheten. Bare være i vannet og bevege på beina ogsånt.. Svømme litt fram og tilbake. Det hjalp meg sykt bra - ble kvitt smertene! :)

Hade väldigt ont från vecka 30 men började med magnesium å problemen försvann. Är nu i vecka 38 och igår gick jag hela dagen på shopping

Her og er korsryggen helt av de siste dagene! Har masse kynnere, menssmerter, litt nedpress og stort sett bare mye mas i det området hele tiden, men er bare 34+3, er det ikke tidlig?

Her og er korsryggen helt av de siste dagene! Har masse kynnere, menssmerter, litt nedpress og stort sett bare mye mas i det området hele tiden, men er bare 34+3, er det ikke tidlig?
Nei :) Har hatt dette i flere uker alt, jeg :P

Du har det kanskje allerede, men for meg hjelper det å ha en stor pute/ ekstra dyne mellom beina om natten. Pluss noe som støtter ryggen.

Jeg bruker en ekstra dyne som jeg har fra under magen, mellom beina og bak ryggen. Hehe. Ser litt rart ut, men ganske behagelig :-)

Back
Topp