sinnsjuke nedpress?

smorfen

Flørter med forumet
har dere sinnsyke nedpress? sann ala type klarer ikke gå nedpress? idag er det helt sykt, å kjenner det gjerne ilag med kynnere som røsker skikklig i underlivet på en måte..

Kjenner det til tider, men ikke så ekstremt som du sier... Kanskje det nærmer seg veldig??? spennende..

Ja, er på 3 dagen nå der det er helt ekstremt! Begynner å bli sliten av smertene og at det aldri gir seg :(

Har følt nedpress en stund nå, og kan ikke skjønne hvordan det er mulig. Det er jo enda lenge til min termin :-/

Har hatt ekstremt nedpress i litt over en uke, skikkelig ubehageligt.

Har hatt sånn i tre-fire dager! begynner å bli sliten av det.. Går høvelig greit når jeg tar det veldig me ro, men med en gang jeg begynner å gjøre noe fysisk så kommer det med en gang.. Og når jeg tenker meg om, så kom det dagen etter at vi hadde hatt sex :P kanskje det har noe med det å gjøre?

Hadde det sånn i uke 30 og så igjen i uke 35/36.. Til tider var det så heftig at jeg nesten mistet følelsen i beina. Ble helt nummen og vissen i beina på en måte. Meen nå når jeg egentlig er klar for at fødselen kan starte (begynte uke 38 idag) så er det stille. Ja ja det skjer jo om ikke så alt for lenge - bare føles lenge til :)

Jeg har det også sånn innimellom. At jeg bare må holde meg fast i noe, og puste meg gjennom det. Føles som ekstreme kynnere.

Jeg blir veldig stressa av det, skal ha planlagt KS men ikke før over en mnd, og vil helst holde ut til da. Så da legger jeg meg ned på sofaen i et par timer, så går det over.

Back
Topp