Sinnataggen....

Speedy80

Glad i forumet
Leon er så og si blid og fornøyd hele dagen, helt til vi har badet og kost oss..
Når vi skal tørke og ta på pysj blir han en skikkelig sinnatagg... Han gråter hysterisk og står i bue..

Jeg prøver så godt jeg kan å ignorere det, men det er ikke alltid like enkelt..
Han roer seg når jeg tar han opp, men må jeg legge han ned igjen på stellebordet er h**ve*e løs igjen..

Noen gode tips????
Har prøvd alle tips jeg kan komme på...

NULL tips [:)]
Her er det likedann, så her blir det å tørke på fanget i stua og synge ride ride ranke ( det roer han)

Godt å høre at vi er flere...

Har prøvd nesten alle tips i boka.. Ignorere uønsket adferd etc..
Han er sånn når vi skal kle på generelt egentlig..

vår og har null tolmodighet etter bading, så han får sitte mens jeg tørker han å klær på.. da er det helt greit :) så har jeg alltid med noe spennende leker å se på så er det greit..
ting fra kjøkkenet er kult :P

lykke til...! er ikke noe kjekt med slik hyling

He-he.. høres ut som Lille Glede det!  Hun har begynt å vise et temperament de siste ukene nå..  Kjempesint hvis vi tar bort en skje hun holdt i, kjempesint når vi ikke orke rrå holde henne oppe foran en leke og legger henne ned på gulvet, kjempesint når hun ikke får spise på feber-termometeret ..   he-he..  og slevfølgelig.. kjempesint når klær må på!!

Vi bytter snart ut stellebordet har vi funnet ut.. 
Vi klarer å holde henne på rygg til bleia er på, men resten av klærne kles nesten alltid på når hun sitter på fanget vårt..

Jeg tror dette sinne er ganske så normalt og ganske så sunt!  Nå begynner de å vise enda mer hva de vil, og de føler enda mer på hva de vil..    veldig vanlig med temperament i den alderen de er nå.:)
Mye som skjer fysisk/motorisk, og da kan det tippe litt over for de innimellom..

Så vi får bare holde ut, og tenke at dette er meeeget normalt!  :)

(men enkelt er det ike he-he...)

Her ser hele badet ut som et lekerom føler jeg! Har en del leker både på stellebordet og rundt-omkring for at jeg i det hele tatt skal få kledd ungen! Han er en skikkelig hissigpropp, just som si mor! [8D] Her er det tannpuss morgen og kveld etter at han er ferdig kledd, det er belønningen, he he

Nja,, jeg vet ikke.
Sol liker ikke alltid å bli lagt ned på stellematten, da synger jeg. Griningen stopper med en gang.

Hjulene på busse er en sikker vinner, synger med lav og myk stemme

Er slik her også.. Så etter hu har badet og hu begynner å protestere på stellebordet så får hu badeanda.. Da er det greit ;) hehe.

Back
Topp