SINNASNEKKER'N

*Musti*

Forumet er livet
Noen som ser?
Blir helt oppgitt,jeg..[8|]

"Er jo ingenting ho kan gjøre, ho er jo ikke snekker!"

Jeg er og gift med en snekker, men jeg får da lov til å ta i noe annet enn feiebrettet fordet!
Blir så provosert over sånne fyrer!!!!

Åhh, ja fader, han fyren hadde jeg klabba til lett og elegant, uten snev av dårlig samvittighet! Mor bygger hus nå, og har funnet ut at hun må sende gubben sin hvis hun skal klage på noe, «for har man ikke pikk så skjer det ingenting» som hun sier. Tror det er mange slike holdninger rundt om i håndverkerbransjen egentlig...

Jeg gikk ned på Montér her i byen, og skulle kjøpe meg noen lister...
Der kommer jeg, dame alene, har målene og bredden på listene jeg skulle ha, men fyyy så lang tid det tok før jeg fikk hjelp, og da ble jeg bare sett dumt på!

(okay, jeg kom GÅENDE, og med chihuahua i bånd, men jeg hadde da hvertfall kunnskapene på plass!!!)

Hehehehe.. Virker som en fjott hele fyren [:@]

ORIGINAL: Nullenusken

Der kommer jeg, dame alene, har målene og bredden på listene jeg skulle ha, men fyyy så lang tid det tok før jeg fikk hjelp, og da ble jeg bare sett dumt på!

(okay, jeg kom GÅENDE, og med chihuahua i bånd, men jeg hadde da hvertfall kunnskapene på plass!!!)

haha[:D][:D][:D][:D]

ORIGINAL: Nullenusken

Kunnskapene hadde ikke han jeg traff på Byggmix i sommer.. Jeg skulle ha veggplater til et rom på 10,8 kvm. Og han påsto at det holdt med 8 stk.. Og han ga seg ikke selv om jeg spurte flere ganger...

8 plater hadde vært nok det om vi skulle ha hatt de i taket eller på gulvet..[:'(] Vi trengte 23 plater vi...[8|]

Back
Topp