SINNA PÅ MEG SELV!!

*Peonella*

Gift med forumet
Novemberskattene 2014 <3
Grrrrr... Jeg klarte å miste kjærlighetsringen jeg fikk av kjæresten min for 4 mnd siden.. Den var spesial laget i Vietnam, i hvitt gull og kjeeeempe fin!!! Skulle børste snøen av bilen, og vips så var fingeren min 1 cm tynnere (pga kaldt), og ringen fløy langt bortover i snøen [:@] Umulig å finne den.. Sukk

AT JEG KUNNE VÆRE SÅ KLØNETE.. Møkka møkka snø!!

Grr så fryktelig dumt!! Så trått når man mister sånne ting som betyr en del..

Husker jeg mistet ett gullarmbånd ute i snøen for noen år siden. Drev å hang opp dyner til lufting, og plutselig var det borte..
Men vet du hva? DA våren kom og snøen smeltet, fant jeg det faktisk igjen!! Ho ho helt utrolig!! [:D]

Så du får legge deg ned på alle fire til våren å kikke etter den.. [;)]

Mm, det skal jeg love deg at jeg skal!! skal skaffe meg en sånn metalldetektor (hvis det er det det heter),å legge meg på alle fire å grave etter den.. Heldig for deg at du fant igjen det armbåndet! [:D]

så kjedelig at du mistet ringen din. vet hvordan det er å miste ting. spesielt fra et annent land. hadde også en gull ring med drager på jeg fikk fra vietnam. har aldi finnet den igjen. så den ligger vel borte i hagen der jeg bodde for mange år siden ja... håper du kan få skaffet deg en ny en..

Back
Topp