sinna og lei...

lykkeligemeg

Flørter med forumet
Egentlig er jeg ganske blid og fornøyd, men nå de siste ukene begynner jeg og bli lei. Jeg var fullstendig klar over at noen venninner ville falle ifra når jeg ble gravid. Men det er det ingen som har gjort enda, selv om noen trur jeg er blitt asosial fordi jeg er gravid. Eller ett eller annet... noe må det være, for noen spør ikke om jeg skal være med på ting lengre.... Men uansett. Jeg har fem "nære nære" venninner. Disse holder jeg tett inntil meg og stoler ett hudre prosent på. De er de beste jentene jeg veit om. to av disse er i samme situasjon. to bor i nabo kommunen.
Og den siste..... ja ho bor her, og jeg har prøvd og begrense all babypraten i hennes nærvær.

Jeg skjønner at det kan bli mye for noen som ikke går gravid. Selv har hun ikke sagt noe om dette. Men etter at jeg ble gravid, eller etter at det var offentligjort. ( hun viste det før "alle andre" ) så er alt jeg gjør eller sier så j..... negativt. Det begynte med alt som anngikk baby og barn. hva ungen skulle hete, hvordan jeg ville gjøre ting, hva jeg ville kjøpe, hva jeg ikke ville kjøpe osv.... men nå den siste mnd, ja da er egentlig alt jeg sier og gjør uansett hva det gjelder negativt. kommer jeg med noen spm. er det også galt. spurt om en kamerat seinest i går, og da lurte ho på hvor jeg hadde hørt det henn, med det sureste tryne ever... jeg mente han hadde sagt det selv, men var derfor jeg spurte......

åh... jeg kjenner jeg begynner og bli trøtt og lei av det derre der. og ja jeg kan ta det opp med ho, men jeg vil ikke lage noe "styr", og det blir det da!!!!

Det er helt sant. Jeg har ikke tatt kontakt med henne de siste ukene, og ikke hun med meg heller.... Men bor på en liten plass, så møter henne stort sett daglig uansett sammen med andre. men har prøvd og gått faktisk når hun er kommet.., kjempe leit, men sånn må det bli en stud trur jeg. men jeg ligger og tenker og grubler og irriterer meg over dette hele tiden siden det ikke trenger og være sånn....

Men ja, godt mulig hun er sjalu. Det har jeg sagt til meg selv noen ganger.Bare noen uker før jeg testet positivt så snakket vi om at vi ønsket oss små... men ja, typen hennes er l,itt spesi... og har hatt lyst lenge, men siden han har ventet lenge på ho, så skal han ta igjen og ho må vente på han.... ( så lyst hadde han på unger) men , hun får det jo ikke nå som han er vrang. Så kansje derfor hun er så "vrang" Og som sagt, typen er veldig spesiell, og jeg har sagt det til henne at hun skal tenke seg godt om før ho bli gravid med han. jeg har slutta og be de på middag, fordi jeg virkelig hater han. han er ond!!! så med mindre jeg veit ho er aleine, blir det ingen middag hos oss.

Såret henne kansje mye ved og fortelle henne at jeg ikke orket og ha dem hjemme hos meg. Og fortelle rett ut hva jeg hele tiden har synes om han, og da gikk det noen uker før hun ringte meg, men trudde det var gått over.... men kan jo hende den ligger og gnager. og hun ser hvor bra jeg har det, hvilken fin samboer jeg har, hvor fint vi får det, og hvor mye han bryr seg i forhold til hennes egen samboer.? men skal jeg straffes???

svimsen: de nære venninnene mine er ikke i en gjeng. de er fem stk som ikke alle har noe med hverandre og gjøre. men alle har samboer, jeg er 23 i desember. hun dette dreier seg om er ett år eldre. og i og med at det er fem venniner som ikke alle er like nære venner av hverandre som jeg er med de, så blir det ikke mye baby prat. den gjengen hun er i stoler jeg ikke på, og er ikke på dems plass i livet i det hele tatt. men venninnen min har alltid væet som meg. og er virkelig tett som ei potte.

Det er jo helt klart hun er sjalu..Noe jeg syns er utrolig egoistisk! Greit at det sikkert er litt spesielt når mange venninner har blitt gravid..Men jeg syns IKKE du skulle føle du må tie stille om noe så fantastisk som skjer i livet som det å få barn. Tenk når hun er gravid en gang, da vil jo hun ha behov for å snakke om det. Nei, man bør få lov å vise litt glede når man skal bli mamma:) 

ja, jeg skjønte du trudde det svimsen. det kunne jo godt høres sånn ut på meg og. Og ja, har veldig problemer med typen hennes, men jeg har klart og bite i det sure eple helt til jeg ble gravid.... ups... men de tre første mnd var tempramanget noen helt annet, så da kokte det i meg hver gang han åpnet kjeften. For han rakker ned på abselutt ALLE rundt seg. Så mulig som jeg skreiv lenger opp, at det ligger og gnager at jeg var så ærlig mot henne da, og at hun faktisk ser at jeg har rett. Veit ikke....

ORIGINAL: januarmor23

ja, jeg skjønte du trudde det svimsen. det kunne jo godt høres sånn ut på meg og. Og ja, har veldig problemer med typen hennes, men jeg har klart og bite i det sure eple helt til jeg ble gravid.... ups... men de tre første mnd var tempramanget noen helt annet, så da kokte det i meg hver gang han åpnet kjeften. For han rakker ned på abselutt ALLE rundt seg. Så mulig som jeg skreiv lenger opp, at det ligger og gnager at jeg var så ærlig mot henne da, og at hun faktisk ser at jeg har rett. Veit ikke....

Det var det jeg tenkte...at hun kanskje innerst inne vet det selv at han ikke er bra for henne, men at hun ikke er klar for å innse det...og da er det lettere å være sur på deg enn å gjøre det slutt med han eller å ta det opp med han eller i det hele tatt gjøre noe med det... Dersom han ikke er bra for henne tenker jeg at hun kansje trenger deg for å klare å finne ut av det...for selv om hun er vrang kan det være en måte å teste din "kjærlighet" på...tror kanskje jeg ville vist henne at du fremdeles bryr deg og at du liker henne, selv om han gjør deg sint og sur...hva med å bare finne på noe dere to?
Uansett hva du velger å gjøre ønsker jeg deg lykke til!!!

Back
Topp