sinlac og nutramigen

hero

Venter et februarmirakel <3
Februarlykke 2015
hvor mye koster nutramigen å hvor mye får man refundert fra helfo? Vi fikk beskjed om at vi skulle prøve litt til med Nan h.a og vanlig grøt før vi fikk resept på nutramigen... men nå har jeg kutta ut både nan ha og grøt å hun er såååå mye bedre, tilfreds hele dagen, ikke noe særlig sutring om kvelden, legger seg plutselig 2 timer før hun pleide å legge seg før å nå er jeg overbevist om at det er NAN H.A og grøten vi gir som er årsaken. Skal ringe legen imorgen å fortelle

Får du resept på Nutramigen, så er den jo gratis.[:)]

ORIGINAL: ©Smartass

ja legen snakka om at jeg fikk resept på d

ORIGINAL: hero

ORIGINAL: ©Smartass

ja legen snakka om at jeg fikk resept på d

Det får du nok helt sikkert, og da blåresept. Og barn betaler ikke egenandel = gratis.[:)]

Det koster nær 300 kr pr boks. Og de må du betale fram til søknaden om blåresept er ferdig behandlet.  så det kan bli dyrt i starten..  men så blir den gratis.

Men vær obs på at før man får den på blårespet så vil de gjerne ha dokumentert hvorfor barnet skal få den på blåresept..  legen vår på sykehuset fortalte atd e var blitt ganske strenge.
Vi har diagnose på refluks og kumelknintoleranse, så gikk greit for vår del.

Lykke til!

Jeg vil tro fastlegen henviser videre til barneallergi.

ORIGINAL: Windy

Det koster nær 300 kr pr boks. Og de må du betale fram til søknaden om blåresept er ferdig behandlet.  så det kan bli dyrt i starten..  men så blir den gratis.

Men vær obs på at før man får den på blårespet så vil de gjerne ha dokumentert hvorfor barnet skal få den på blåresept..  legen vår på sykehuset fortalte atd e var blitt ganske strenge.
Vi har diagnose på refluks og kumelknintoleranse, så gikk greit for vår del.

Lykke til!

med de symptomene hun hadde sa legen at hun kom til å skrive kumelkintoleranse som diagnose. Vi har vært mye på sykehus allerede

ORIGINAL: LilleLavendel

hvis du tar vare på kvitteringer så skal du få pengene refundert når blå resept er innvilget!

OM hun har fått det på hvit resept først[:)]

Back
Topp