Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Singulair? Astmamedisinen?
Haha, okei! Kan ikke svare for dem med barn, men jeg går på den nå, har gått på den i over 10 år og den funker bra mot astma-plager. Merker det godt etter bare to dager uten! Lungene er fulle av slim og jeg våkner av astmaanfall uten.Ja mobilen har vist endrer navnet ser jeg haha men er den jeg tenker på
Haha, okei! Kan ikke svare for dem med barn, men jeg går på den nå, har gått på den i over 10 år og den funker bra mot astma-plager. Merker det godt etter bare to dager uten! Lungene er fulle av slim og jeg våkner av astmaanfall uten.
Men jeg har noen hårreisende mareritt når jeg først sover dårlig, som skjer i perioder..for et par år siden satte jeg meg opp i senga og hylte for full hals fordi jeg visste jeg drømte men ikke klarte våkne, mannen måtte vekke meg for å få meg ut av marerittet.
Kan ikke si det er pga dem, kan være mye annet for min del, men jeg har heller ikke utelukket at de kan ha noe å si. Tenker det er greit å få høre flere synspunkter enn bare de som er helt positivt påvirket.
Har de prøvd noe annet enn flutide ? Jeg prøvde masse forskjellige inhalasjonspulver som litenHan prøvde den for rundt ett år siden men måtte kutte ut pga adferdsendringer, han var så hissig og jeg var full av blåmerker.
Nå prøver vi den igjen da han ikke blir bra nok på flutide og Ventoline. Han er jo så mye bedre av astmaen og er en helt annen unge. Men sliter med nattesøvnen og den er blitt fryktelig urolig. Håper det vil roe seg for vi ønsker virkelig ikke å kutte ut denne gangen, så hadde håpet noen ville ha noen erfaringer med at det kanskje roet seg etterhvert..