SingSang

Bizarre

Glad i forumet
Er det noen av dere som har SingSang-kort til barna deres?
Jeg visste ikke at det eksisterte engang før for få dager siden, og det er jo helt GENIALT!!! :D
Jeg var inne på siden deres (http://www.fava.no) og bestilte ikke mindre enn 4pakker med kort.
Endte opp med "mine aller første sangkort", "mine første sangkort", "mine andre sangkort" og "mine første rim - og regler" :)
Nå gleder vi oss masse til de kommer i posten, og håper virkelig at de er like geniale som de høres ut for jeg har svidd av nesten 1000kr på disse greiene ;) hehe

Dere som har vert borti disse før, hva synest dere?
Er barna deres begeistra for disse?

vi har sangkortene og noen tegnekort. De er kjempegreie og vi har sunget MASSE med dem.

Vi har "mine første sangkort" og bruker dem masse. Ønsker oss flere i julegave! Bruker dem mye på jobb også (i barnehage).

Vi har to bokser med sing sang. Bruker de masse, selv om de har en tendens til å bli strødd utover gulvet.

Vi har en slik boks, tror det er den med rim og regler...eller så er det min første sangkort. Fikk den i dåpsgave :)

Jeg er så heldig at jeg har vinni den ene, gleder meg som en unge til å få testet de ut for jeg har ønsket sånne kort til guttungen leeenge!:D

Det høres jo bra ut :)
Bare står å tripper og venter på post jeg nå om dagen...
De tegnekortene såg også veldig kjekke ut, så blir nok noen sånne når lillegutten blir større :)

Jeg har inngått et samarbeid med Barnebokforlaget, og fikk første pakke i posten på lørdag. Fikk "Mine første sangkort", er veldig fornøyd vi altså! :) Har skrevet et innlegg i bloggen min, du kan jo ta en titt (link i signaturen min)! :)

Back
Topp