Single sokker

Karma27

Forumet er livet
Hvordan håndterer du problemet? Hvordan oppbevarer du de single sokkene? Hvem drar på partnerjakt? Hvor ofte? Kaster du de single hvis de ikke har funnet sin make etter en viss tid? :p

Så en tøypose på princess som var merket "avdeling for single sokker" eller noe i den duren. Tenkte å kjøpe en slik å slenge de enslige oppi, også gå gjennom sånn 1 gang per mnd eller noe og se om noen av de kan parres.

Her i familien gjør vi forskjellige ting.
Mine to eldste nekter å ha like sokker på seg, problem løst :P
Mine singelsokker blir lagt i en pose som gåes gjennom med ujevne mellomrom tilfelle to like single har havnet det.
Mannen har flere like par...

Så en tøypose på princess som var merket "avdeling for single sokker" eller noe i den duren. Tenkte å kjøpe en slik å slenge de enslige oppi, også gå gjennom sånn 1 gang per mnd eller noe og se om noen av de kan parres.
:laughing025:laughing025

Unnskyld meg.
Avdeling for single som skal parres...
Er det bare jeg som tenker koffert nå :P

• Liker
Reactions: BMC
Legger single sokker i en skuff. Når det begynner å hope seg opp med single sokker tar jeg en runde med "parring". Er det noen som mangler partner når jeg har tømt hele skittentøyskurven, blir de kastet. :-)

ImageUploadedByBV Forum1468447865.297091.jpg

Tror jeg må ha meg en slik, selv om single sokker ikke er sååå stort problem. Stort sett bare gubben sine som er single, og de ligger under senga :p

Synes det er litt stilig med sånne skilt med tekst på. "Møteplass for single sokker" og en snor med klesklyper under. :D

Tar å vasker tomt. Og er det tomt, er det ingen sokker å pare med den single. Dermed går de i søppla.

Legger de sammen med de andre sokkene i skuffen og kaster etter en stund om de ikke dukker opp.

Men altså så lenge jeg sorterer og vasker klær så mangler vi aldri noen. Jeg skjønner ikke hva sambo gjør for å klare å rote de vekk... Han er nok ikke nøye nok til å få med seg absolutt alle sokkene i skittentøyet når han setter på en vask.

Legger de sammen med de andre. De dukker som regel opp til slutt. Hvis ikke så kaster jeg dem når de er for små og skal legges bort. Men har faktisk opplevd at de små sokkene til datteren min i ca str 19 plutselig dukket opp i bilen min for noen mnd siden. Hehe. Lurer på hvor den hadde gjemt seg. Og glad jeg faktisk hadde spart på den andre. Hu er nå 3 år og bruker str 26-27 i sko.

Har en singel-skuff som ungene går gjennom og sorterer av og til, men mest lyst å hgive alt å begynne på nytt kjenner jeg:mad:

Vi putter alltid sokkene våre i en vaskepose, så de ikke blir separert i vasken.
(Etter mange år med plastposer på plastposer med single sokker.. :P )

Single sokker har ligget i stampen i sikkert et halvt år nå, minst. :P Har funnet noen par, men nå går nok resten i søpla. Har vasket alle sokker i huset, så om paret ikke ligger i stampen så eksisterer de ikke lenger.

Jeg har de i en liten sekk (som nå egentlig er alt for liten...), og går gjennom i ny og ne. Hovedsakelig blir den tatt frem om det er mange single som er nyvasket.

Her vasker jeg alle de skitne sokkene i en go, så de som er igjen blir kastet, med mindre det er noe spesielt. :)

Back
Topp