Singapore

LilleBlome

Glad i forumet
Hei jenter,
Nå er det litt mer offisielt ang reise, så derfor skriver jeg her.
Kan virkelig se ut som om dette blir noe![:D] Er utrolig spent, kjenner jeg! Har ikke helt bestemt oss for hvordan vi skal gjøre det enda. Alternativene er at vi reiser ned i midten av januar, og så reiser Oliver og jeg hjem etter en mnds tid, for deretter at sambo kommer hjem ca et par uker før termin, og så reiser vi alle ned igjen etter jeg har født. Eller vi reiser ned alle sammen i midten av januar, og jeg føder der nede. Eeeelller at sambo reiser ned i midten av januar og blir der nede alene frem til han kommer hjem et par uker før termin, og vi alle reiser ned igjen sammen etterpå. Så det er igrunnen bare å finne ut av dette nå, så er alt klart!![:D]¨
Blir nok til at vi blir der ca 6 mnd, sånn som det ser ut nå!
Har fått budsjett fra arbeidsgiver til sambo ang leilighet, og har sett litt på nett i kveld. Masse flotte leilighetskomplekser der nede, men falt fullstendig for dette, er ikke så langt fra der sambo skal jobbe heller..
http://www.singaporeexpats.com/singapore-property-pictures/condo/caribbean-at-keppel-bay.htm
Hva synes dere? Noen som har vært der nede før og som har noen gode tips??[;)]

Åååhh...så spennende!![:D][:D]
Det så jo rålekkert ut!!
Masse lykke til uansett hvordan dere velger å gjøre det![:D]

Det er vel MammaTilMilla som har bodd der nede tror jeg?![:)]

ORIGINAL: RonjaR

Åååhh...så spennende!![:D][:D]
Det så jo rålekkert ut!!
Masse lykke til uansett hvordan dere velger å gjøre det![:D]

Det er vel MammaTilMilla som har bodd der nede tror jeg?![:)]

Ja, har "snakket" litt med henne, og fått noen gode tips![;)]

Ja, nå har jeg fått innvilget 4 uker ferie fra jobb fra 15.januar også, så nå er det nærmere og nærmere en realitet dette her! [:D] *skrekkblandet fryd og sommerfugler i magen*

Back
Topp