Sindiwas dagbok - på vei mot andremann

ok... null tr. 1 dag over... Heldigvis ikke flere tester i huset ;) SKal prøve å legge håpet litt vekk i helga og ikke tenke så mye på det. Ikke fordi jeg tror det har noe å si for om det er en spire der altså, men hvis jeg klarer å legge det vekk går tida fortere OG jeg skrur ikke opp forventningene.

Ikke noe særlig symptomer så langt i dag.
 
Mars
27 f TR
28 l
29 s
30 m
31 ti
April
1 o
2 to
3 f
4 l
5 s
6 m
7 ti
8 o
9 to
10 f EL? (i teorien, fikk ikke testa)
11 l
12 s
13 m D & kvalm, s
14 ti D & kvalm, s
15 o svak kvalme innimellom, s
16 to svak kvlame innimellom, særlig av visse lukter, s, blødning
17 f ikke blødning, s
18 l ikke blødning, mye blank utflod
19 s ømme pupper, mensmurring, mye blank utflod
20 m litt ømme pupper, mye blank utflod - negativ test
21 ti Ømme pupper, lette menssmerter (jeg pleier å ha veldig vondt under tr) mye blank utflod. Negativ test.
22 o utflod som ved EL. [8|] ømme bryster. lett kvalmefølelse når spiser søtt... bare lyst på frukt og grønt og fisk (hadde jeg i graviditeten også) føler meg gravid
23 to, utflod som ved EL, ømme bryster & mage, kviser her og kviser der, lyst på frukt i stedet for sjokolade...  føler meg gravid...  [;)]
24 f IKM? Ingen TR, NEGATIV TEST [:'(], ømme pupper øm i magen, utflod som de siste dagene...
25 0 TR (svert vekslende tro på hva som skjer...)
26 0 TR, positiv EL test. øm i underlivet

27
28
29
30
Mai
 
Jeg er uhelbredelig... [8|] Tok en EL test for å se om det kunne være tegn til at jeg har fått EL igjen. Og jaggu var den positiv. Men - den kan jo like gjerne ha slått ut på gravditet. Og selv om jeg hadde bestemt meg for å la den tanken hvile, og bare være flink og ta initiativ til sengekos hvis testen var positiv og late HELT som om det fortsatt var tid for EL, så fikk jeg en sterk, sterk dragning mot apoteket.... [;)]

SKal jeg likegodt vente til i morgen?? Sjekke en ELtest til da - kan ikke teste positivt for EL to dager på rad etter det jeg vet. Kjøpe ordentlig test om ELtest er positiv i morgen også.

Klarer jeg å holde meg frem til 12.00 klarer jeg å holde meg til i morgen. i får gjester som skal vere her til sent på kveld og spille rollespill. [:D]
 
Utrolig vondt i magen / underlivet i kveld. Og vondt på den måten at når jeg setter meg eller reiser meg, så gjør det ekstra vondt, i et sug liksom. Eller som om noe har løsna der inne og gynger helt uavhengig av resten av kroppen. Egentlig litt som når jeg var gravid sist, men mye kraftigere og mye vondere. Ikke noe TR. Om tanta ikke kommer i morgen heller (noe jeg ikke tror), blir det ny test.
 
Mars
27 f TR
28 l
29 s
30 m
31 ti
April
1 o
2 to
3 f
4 l
5 s
6 m
7 ti
8 o
9 to
10 f EL? (i teorien, fikk ikke testa)
11 l
12 s
13 m D & kvalm, s
14 ti D & kvalm, s
15 o svak kvalme innimellom, s
16 to svak kvlame innimellom, særlig av visse lukter, s, blødning
17 f ikke blødning, s
18 l ikke blødning, mye blank utflod
19 s ømme pupper, mensmurring, mye blank utflod
20 m litt ømme pupper, mye blank utflod - negativ test
21 ti Ømme pupper, lette menssmerter (jeg pleier å ha veldig vondt under tr) mye blank utflod. Negativ test.
22 o utflod som ved EL. [8|] ømme bryster. lett kvalmefølelse når spiser søtt... bare lyst på frukt og grønt og fisk (hadde jeg i graviditeten også) føler meg gravid
23 to, utflod som ved EL, ømme bryster & mage, kviser her og kviser der, lyst på frukt i stedet for sjokolade...  føler meg gravid...  [;)]
24 f IKM? Ingen TR, NEGATIV TEST [:'(], ømme pupper øm i magen, utflod som de siste dagene...
25 0 TR (svert vekslende tro på hva som skjer...)
26 0 TR, positiv EL test. øm i underlivet. Sterke menssmerter på kvelden

27 0 TR, negativ EL test (ser ut til at jeg hadde EL i går??), øm i underlivet / bryster, småkvalm om morgenen, negativ cb
28
29
30
Mai
 
Ok. Positiv EL- test i går. Negativ i dag. Negativ g test også. bare en konklusjon mulig: Jeg får avvente TR om to ukers tid. Pga at jeg var på tur frem til torsdag, sambo var vekk fredag og syk lørdag, samt at søndag gikk bort til besøk, ble det ikke sengekos denne helgen -> ikke noe håp for å bli gravid med denne ELen som kom nå. [>:]

Da får vi glemme det så godt vi kan ca en måneds tid. Og det trengs - her er det arbeid å gjøre!
 
Jepp. Har klart å legge tankene på prøving og graviditet litt i bakhodet, og det er nesten litt deilig. Blir jo helt gal av dette her. Og i stedet har jeg vært riktig så produktiv og gjort et godt dagsverk og vel så det på oppgaven min. DET er ganske deilig det også!

...slanking derimot har det vært dårlig med. En halv sjokolade og masse skiver med nugatti. For ikke å snakke om middagen: spagetti carbonara (med fløtesaus og bacon). Da hjelper det lite at jeg jobbet en time i hagen.... :p
 
hmmm... fortsatt ikke noen endring her i gården - utflod som under el, bare mindre klar i fargen. Lukter ikke. Ingen TR (men det er ikke å forvente heller hvis teorien om forsinket EL er riktig).

Har klart å fokusere på andre ting igjen. Det er deilig. :)
 
Mars
27 f TR
28 l
29 s
30 m
31 ti
April
1 o
2 to
3 f
4 l
5 s
6 m
7 ti
8 o
9 to
10 f EL? (i teorien, fikk ikke testa)
11 l
12 s
13 m D & kvalm, s
14 ti D & kvalm, s
15 o svak kvalme innimellom, s
16 to svak kvlame innimellom, særlig av visse lukter, s, blødning
17 f ikke blødning, s
18 l ikke blødning, mye blank utflod
19 s ømme pupper, mensmurring, mye blank utflod
20 m litt ømme pupper, mye blank utflod - negativ test
21 ti Ømme pupper, lette menssmerter (jeg pleier å ha veldig vondt under tr) mye blank utflod. Negativ test.
22 o utflod som ved EL. [8|] ømme bryster. lett kvalmefølelse når spiser søtt... bare lyst på frukt og grønt og fisk (hadde jeg i graviditeten også) føler meg gravid
23 to, utflod som ved EL, ømme bryster & mage, kviser her og kviser der, lyst på frukt i stedet for sjokolade...  føler meg gravid...  [;)]
24 f IKM? Ingen TR, NEGATIV TEST [:'(], ømme pupper øm i magen, utflod som de siste dagene...
25 l 0 TR (svert vekslende tro på hva som skjer...)
26 s 0 TR,positiv EL test. øm i underlivet. Sterke menssmerter på kvelden
27 m 0 TR, negativ EL test (ser ut til at jeg hadde EL i går??), øm i underlivet / bryster, småkvalm om morgenen, negativ cb
28 ti
29 o
30 to Fortsatt tykk utflod. gulhvit / hvit, ingen lukt, ingen klumper ;)

Mai
 
Mars
27 f TR
28 l
29 s
30 m
31 ti
April
1 o
2 to
3 f
4 l
5 s
6 m
7 ti
8 o
9 to
10 f EL? (i teorien, fikk ikke testa)
11 l
12 s
13 m D & kvalm, s
14 ti D & kvalm, s
15 o svak kvalme innimellom, s
16 to svak kvlame innimellom, særlig av visse lukter, s, blødning
17 f ikke blødning, s
18 l ikke blødning, mye blank utflod
19 s ømme pupper, mensmurring, mye blank utflod
20 m litt ømme pupper, mye blank utflod - negativ test
21 ti Ømme pupper, lette menssmerter (jeg pleier å ha veldig vondt under tr) mye blank utflod. Negativ test.
22 o utflod som ved EL. [8|] ømme bryster. lett kvalmefølelse når spiser søtt... bare lyst på frukt og grønt og fisk (hadde jeg i graviditeten også) føler meg gravid
23 to, utflod som ved EL, ømme bryster & mage, kviser her og kviser der, lyst på frukt i stedet for sjokolade...  føler meg gravid...  [;)]
24 f IKM? Ingen TR, NEGATIV TEST [:'(], ømme pupper øm i magen, utflod som de siste dagene...
25 l 0 TR (svert vekslende tro på hva som skjer...)
26 s 0 TR,positiv EL test. øm i underlivet. Sterke menssmerter på kvelden
27 m 0 TR, negativ EL test (ser ut til at jeg hadde EL i går??), øm i underlivet / bryster, småkvalm om morgenen, negativ cb
28 ti
29 o
30 to Fortsatt tykk utflod. gulhvit / hvit, ingen lukt, ingen klumper ;)

Mai
1 f
2 l
3 s
4 m midre utflod?
5 ti
6 o
7 to
8 o
9 f
10 l TR håper jeg.  ;)
 
Nå har jeg ikke sjenket denne prøvinga en tanke på flere dager, og det er deilig å ha en pause fra det fokuset. Deilig å ikke gå å lure på om kanskje, kanskje, selv om testene viser noe annet. deilig å ikke lure på hvorfor tanta ikke kommer, men nyte nok noen trfrie dager.

Ellers så sitter jeg og jobber og jobber. Gjerne 10 timer om dagen. skal bli ferdig med dette herket så fort som mulig nå... ;)
Menneh... det blir jo ikke så mye sengekos da. [>:]
 
Mars
27 f TR
28 l
29 s
30 m
31 ti
April
1 o
2 to
3 f
4 l
5 s
6 m
7 ti
8 o
9 to
10 f EL? (i teorien, fikk ikke testa)
11 l
12 s
13 m D & kvalm, s
14 ti D & kvalm, s
15 o svak kvalme innimellom, s
16 to svak kvlame innimellom, særlig av visse lukter, s, blødning
17 f ikke blødning, s
18 l ikke blødning, mye blank utflod
19 s ømme pupper, mensmurring, mye blank utflod
20 m litt ømme pupper, mye blank utflod - negativ test
21 ti Ømme pupper, lette menssmerter (jeg pleier å ha veldig vondt under tr) mye blank utflod. Negativ test.
22 o utflod som ved EL. [8|] ømme bryster. lett kvalmefølelse når spiser søtt... bare lyst på frukt og grønt og fisk (hadde jeg i graviditeten også) føler meg gravid
23 to, utflod som ved EL, ømme bryster & mage, kviser her og kviser der, lyst på frukt i stedet for sjokolade...  føler meg gravid...  [;)]
24 f IKM? Ingen TR, NEGATIV TEST [:'(], ømme pupper øm i magen, utflod som de siste dagene...
25 l 0 TR (svert vekslende tro på hva som skjer...)
26 s 0 TR,positiv EL test. øm i underlivet. Sterke menssmerter på kvelden
27 m 0 TR, negativ EL test (ser ut til at jeg hadde EL i går??), øm i underlivet / bryster, småkvalm om morgenen, negativ cb
28 ti
29 o
30 to Fortsatt tykk utflod. gulhvit / hvit, ingen lukt, ingen klumper ;)

Mai
1 f
2 l
3 s
4 m mindre utflod?
5 ti
6 o
7 to så vidt bittelit spot
8 o TR :)
 
pp 3:
Mai
8   f TR
9   l tr
10 s tr
11 m tr
12 ti

13 o
14 to
15 f
16 l
17 s
18 m
19 ti
20 o
21 to
22 f  EL?
23 l
24 s
25 m
26 ti
27 o
28 to
29 f
30 l
31 s
juni
1 m
2 ti
3 o
4 to
5 f IKM
 
ORIGINAL: Lystpåbaby

Så du fikk TR til slutt allikevel?
Jeg trodde kanskje du var sånn som meg denne perioden jeg..


Hadde jo et håp om det da vet du, men den gang ei.  Neste PP, det blir min tur.  Håper jeg!
 
pp 3:
Mai
8   f TR
9   l tr
10 s tr
11 m tr
12 ti tr
13 o tr
14 to tr

15 f
16 l spot
17 s Blødning
18 m spot
19 ti
20 o ELslim
21 to ELs
22 f  forventet EL (natt til lørdag)
23 l --
24 s --
25 m 3dpo ?
26 ti
27 o  5dpo?  Litt "støl" i magen ellers INGEN symptomer.  :/
28 to
29 f
30 l
31 s
juni
1 m spot - en stripe mye slim
2 ti bittelitt spot (lys, lys rosa)
3 o spot -bittesmå tynne striper, noen ganger litt lyserosa
4 to
5 f IKM
 
hmmm... lurer på hva det er som skjer.  fikk plutselig blødning på ny i går, 3 dager etter at TR ga seg, altså 10 cd.[&:]  sett i forhold til at jeg hadde en dags blødning forrige pp også, mellom ventet EL og EL, så bør jeg kanskje ta en tur til gynekolog?  Lurer på hva dette er....[8|]
 
Back
Topp