Simovogn i Barcelona.

Mirell

Forumet er livet
Snøkrystallene2021❄️
Junibollene 2023
I september skal vi til Barcelona. Svigerfar skal ta half ironman og hele svigerfamilien skal være med. Vi har på den tiden ei på snart 5 år og en liten en på 3 mnd. Vurderer å ta med Simovogna med ståbrett til vesla.

Jeg har aldri hvert i Barcelona før og frir nå til dere som har. Hvordan er det å dra rundt på Simovogna i den byen?

Er åpen for andre forslag også.
Har quinny zapp med bilstoladapter. Må jo mest sannsynlig ha med bilstolen uansett.

Synes det var veldig greit å komme seg rundt i Barcelona med vogn. God plass, såvidt jeg husker. Det eneste er at det var en del brostein, så jeg vet inne hvor enkelt det er med søskenbrett (har ingen erfaring) :)

Har ingen erfaring med vogn, da jeg var der før jeg fikk barn. Men mener å huske en del brostein, som nevnt over...

Synes å huske at det var fint med vogn der. :) Det går også tog / metro fra flyplassen til byen, og du kommer lett rundt med metro overalt, så du trenger strengt tatt ikke bilsete hvis du ikke har veldig lyst til å kjøre bil.

Synes å huske at det var fint med vogn der. :) Det går også tog / metro fra flyplassen til byen, og du kommer lett rundt med metro overalt, så du trenger strengt tatt ikke bilsete hvis du ikke har veldig lyst til å kjøre bil.
som sagt skal svigerfar delta i half ironman. så jeg aner ikke hva og hvor vi skal.. :P
Om det er brostein er det jo kjekt med simovogna =)
Er det jeg tenker også.. quinnyvogna har jo hardplasthjul å det rister jo fort veldig.

Back
Topp