Bébbe
Elsker forumet
Fikk brev fra Åse i dag forresten.. Time i morra! (Flaks at vi henta posten for å si det sånn) Da suser vi forbi - nesten iallfall..![]()
Hvordan gikk det i dag?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fikk brev fra Åse i dag forresten.. Time i morra! (Flaks at vi henta posten for å si det sånn) Da suser vi forbi - nesten iallfall..![]()
Det gikk bra!Hvordan gikk det i dag?![]()
Det gikk bra!Hun var så blid og flink at jeg blir helt imponert. Fikk tatt EEG i tillegg til at flere tiltak blir igangsatt. Følte at jeg ble hørt denne gangen og at vi fikk skikkelig hjelp.
![]()
så bra da!!! Hvilke tiltak blir satt inn? Blir jo spennende å se hva de finner ut!Det gikk bra!Hun var så blid og flink at jeg blir helt imponert. Fikk tatt EEG i tillegg til at flere tiltak blir igangsatt. Følte at jeg ble hørt denne gangen og at vi fikk skikkelig hjelp.
![]()
Det gikk bra!Hun var så blid og flink at jeg blir helt imponert. Fikk tatt EEG i tillegg til at flere tiltak blir igangsatt. Følte at jeg ble hørt denne gangen og at vi fikk skikkelig hjelp.
![]()
Ja, han legen var så herlig. Kunna kyssa'n asså, men mannen var med så jeg måtte liksom styre meg da..Så bra at du føler dere ble tatt på alvor! Ekstra kjekt når hun var blid i tillegghåper dere får svar nå på hva som skjer
![]()
Ja, han legen var så herlig. Kunna kyssa'n asså, men mannen var med så jeg måtte liksom styre meg da..![]()
![]()